beste mensen, welke lens raden jullie mij aan om te kopen?en de rede ervan graag.
kenmerken wat ik nodig heb:
( scherp-afstand van dicht bij en ver -goeie focus)
word gebruik voor mode events-Portret-buiten shots-dance shots...
binnen en buiten dus..
zelf heb ik standard 28-55mm van canon dus kan goed aansluiten bij de lijst hier onder..
ik gebruik een canon 400D camera. 580EX flitser SOMS..(huur ik meestal als event of zo aan komt) anders gebruik ik gewoon interne flitser.dus graag voor beide gevallen wat zou het beste zijn??
1. Sigma AF 70-300mm F4-5.6 DG Macro voor Canon
2. Sigma AF 55-200mm f/4-5.6 DC voor Canon
3. Canon EF 55-200mm f/4.5-5.6 II USM
4. Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III USM
alvast bedankt
ze zijn geen top lenzen maar heb iets goed nodig om ermee leren ..mij budget is maar 200eu dus als je ergens in NL bedrijf of zo kent waar ik voor zo;n prijs beter lens kan vinden GRAAG zelfs..
kenmerken wat ik nodig heb:
( scherp-afstand van dicht bij en ver -goeie focus)
word gebruik voor mode events-Portret-buiten shots-dance shots...
binnen en buiten dus..
zelf heb ik standard 28-55mm van canon dus kan goed aansluiten bij de lijst hier onder..
ik gebruik een canon 400D camera. 580EX flitser SOMS..(huur ik meestal als event of zo aan komt) anders gebruik ik gewoon interne flitser.dus graag voor beide gevallen wat zou het beste zijn??
1. Sigma AF 70-300mm F4-5.6 DG Macro voor Canon
2. Sigma AF 55-200mm f/4-5.6 DC voor Canon
3. Canon EF 55-200mm f/4.5-5.6 II USM
4. Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III USM
alvast bedankt

ze zijn geen top lenzen maar heb iets goed nodig om ermee leren ..mij budget is maar 200eu dus als je ergens in NL bedrijf of zo kent waar ik voor zo;n prijs beter lens kan vinden GRAAG zelfs..
Comment