Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe prijzen Nikon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe prijzen Nikon

    De meeste objectieven zijn veranderd in prijs.
    De DX-reeks meestal naar omhoog, de andere veelal naar beneden.
    Zo hadden we de 18-200mm VR voor 669 euro. Nu wordt het 729 euro...
    De 60mm Micro daarentegen zakt een goeie 25% in prijs: van een dikke 600 euro naar 449 euro!
    Nikon, Apple & Epson

  • #2
    Re: Nieuwe prijzen Nikon

    dan is die laatste eerst flink omhoog gegaan, want die kostte vorig voorjaar ca. 450 euro

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe prijzen Nikon

      Ik vermoed dat ze terug zo'n beetje naar het niveau van De Beukelaer gaan (min of meer en op 't eerste zicht).
      Nikon, Apple & Epson

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe prijzen Nikon

        Hoera, ze hebben hun verstand terug gevonden.
        BD0497BE : Nikon body + glas
        www.RudyVerrijt.info

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe prijzen Nikon

          Da's een andere formulering. Maar 't komt op 't zelfde neer...
          Nikon, Apple & Epson

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe prijzen Nikon

            Maar je hebt je prijzen nog niet aangepast op je site
            "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
            Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
            Uit: Apocrief

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe prijzen Nikon

              Nee, ik heb de prijzen net binnengekregen en 't is deze avond ook nog keynote van Apple. Nog even geduld...
              Nikon, Apple & Epson

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe prijzen Nikon

                En wat kost hier nu de Nikkor 300mm f4 AFS?...

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe prijzen Nikon

                  Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                  dan is die laatste eerst flink omhoog gegaan, want die kostte vorig voorjaar ca. 450 euro
                  vorig jaar zag ik die bij Foka nog voor 399 euro. desondanks de 70mm Sigma gekocht (voor ca 350 euro!) niet voor de prijs maar ik vond hem net iets aantrekkelijker. Schitterende kwaliteit, degelijk en net iets interessanter brandpunt, voor wat ik er mee wil doen.
                  Nikon D300, Nikon 12-24mm - 18-200VR - Nikon f 2,8/80-200mm - Sigma 70mm macro - Sigma 50-500mm - tamron 1,4 pro converter en verder veel MF Nikon glas, 4 Gitzo's, Tassen en een complete Haselblad en Leica set die met pensioen zijn

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwe prijzen Nikon

                    Oorspronkelijk geplaatst door lichtschrijver Bekijk bericht
                    vorig jaar zag ik die bij Foka nog voor 399 euro. desondanks de 70mm Sigma gekocht (voor ca 350 euro!) niet voor de prijs maar ik vond hem net iets aantrekkelijker. Schitterende kwaliteit, degelijk en net iets interessanter brandpunt, voor wat ik er mee wil doen.
                    ik had de info toen net opgezocht omdat ik er voor mezelf interesse in had, maar toen moest ik voor m'n baas 'n productshoot doen en kreeg ik 'm van hem (dus hij heeft mij helemaal niets gekost )

                    overigens, als je 'n beetje op goeie voet met je baas staat kun je je dure materiaal via de zaak bestellen zodat hij/zij btw kan terugvragen en jij die dus niet hoeft te betalen

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuwe prijzen Nikon

                      De nieuw verlaagde prijs voor bijvoorbeeld enkel de D40 body is nu 499,- Euro inclusief 21% btw.

                      Een ander voorbeeld de Nikon 24-120mm f3.5-5.6G ED-IF AF-S VR Zoom-Nikkor Lens is nu 599,- Euro inclusief 21% btw geworden.
                      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                      Comment

                      Working...
                      X