Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een goede reislens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: een goede reislens

Ik zou toch 2 lenzen meenemen, denk dat je er spijt gaat van krijgen als je het niet doet. Laat die kitlens thuis en neem een 17-55 mee. En als zoom, de 70-200 2.8 of 4 hangt van je budget af. Dan heb je alles wat je nodig hebt denk ik.
    Denk dat je het u langer gaat beklagen dat je thuis komt met foto's waar je niet echt tevreden van bent dan wanneer je een extra kilo meeneemt. Want die extra kilo ben je direct vergeten als je uw foto's ziet.
    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
    http://www.stevevandegaer.be

Comment

Anderhalf jaar geleden wasik Zuid Amerika met een D70 en en Sigma 18-200 en een Sigma 70-300 APO.
      Ik vond het jammer dat ik de 70-300 meegenomen had, die is slechts éénkeer op de camera geweest.
      Maar ik miste wel groothoek en heb spijt dt ik toen mijn Sigma 10-20.

Deze foto's zijn voor het gootste deel met de 18-200 gemaakt.

Voor de vele mooie kerken iseen statief ookwel handig, eigenlijk noodzakelijk
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Ik ben op reis geweest naar Cuba met een Sigma 18-200. Het is niet de beste lens maar de foto's vond ik toch wel ok. Hier is het album.
        Canon EOS 300D, Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6, Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC, Sigma 70-300mm f/4-5.6 APO Macro Super II
        Mijn foto's

Comment

Na het bekijken van die foto's, ben ik helemaal overtuigd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jobo Bekijk bericht
            Ik ben op reis geweest naar Cuba met een Sigma 18-200. Het is niet de beste lens maar de foto's vond ik toch wel ok. Hier is het album.
            Jawatte man, da´s nog eens een prachtig album, en dat met die ene lens?
            In zo´n landen heb je wel het mooie weer als bondgenoot om mooie plaatjes te maken.

Deze heeft mijn voorkeur:
            BD0723BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jobo Bekijk bericht
              Voor mij zien ze er héél goed uit !!
              Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
              Web-Albums

Comment

Nog niet gedacht aan de Tamron 24-135
                Een prachtige lens, uitgesproken scherp met mooi contrast
                Voelt tevens heel degelijk aan
                Ik heb de mijne geruild voor een Pentax 24-90 en
                heb er achteraf spijt van

Comment

Voor iemand die maar één lens wil meenemen lijkt mij een 24-135 een uiterst ongunstige maat. Je hebt én geen groothoek én geen tele. 'k Zou ook voor 'n 18-200 gaan als je maar één lens wilt.

Comment

Working...
                  X