Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wie kent een betrouwbare site waar ik een nieuwe TAMRON lens kan bestellen in Duitsland. Heb begrepen dat het nogal scheelt in de prijs met NL.
Ben op zoek naar de Tamron 28-75.
Hallo,
zelf heb ik mijn Tamron 17-50 f2.8 hier besteld: http://www.imaging-one.de/ en was zeer tevreden over hun behandeling en snelheid.
daar kost de 17-50 nu €342,02... en de 28-75 € 283,22. (bij vooruitbetaling)
Bij www.essential-systems.de kost de 28-75 € 278,90.
Maar verder ken ik deze zaak niet.
Wie kent een betrouwbare site waar ik een nieuwe TAMRON lens kan bestellen in Duitsland. Heb begrepen dat het nogal scheelt in de prijs met NL.
heb driekwart jaar geleden m'n d50 gekocht bij de winkel van www.top-foto.de - uitstekende ervaringen mee. (probleem met de flitser gehad en camera direct zonder vragen van winkelier omgeruild voor een nieuwe).
Comment