Eerst en vooral bedankt voor de vele positieve reacties. Blijkbaar is hier sprake van een groot misverstand! Het lag helemaal niet in mijn bedoeling om niet te reageren. Ik was gewoon in de veronderstelling dat de reacties per mail zouden binnenlopen. Tot ik vandaag een nogal onvriendelijk mailtje mocht ontvangen van ene "Spanjaart" , die zelfs eksuses eist!? Ik zou niet weten waarom. Ik had misschien beter moeten weten, maar ik ben 56jaar, begeef mij voor het eerst op het pad van de fotografie en internet, en als autodidact zoek ik dus hulp bij BD. Ik weet nu dat ik dus de site zelf moet gebruiken voor discussies. Wat ik in het vervolg zeker zal doen. Ik wens nogmaals duidelijk te stellen dat het helemaal niet mijn bedoeling was om wie dan ook voor het hoofd te stoten. De desbetreffende lens wordt tweemaal voorgesteld met die M/AF schakelaar, éénmaal op de handleiding en éénmaal op de site van Pixmania waar ik die lens dan ook heb gekocht. Dus was enige verwarring bij mij te verwachten. Voor de meest gevorderden onder jullie zou dit geen probleem hebben opgeleverd, maar ik ben nog steeds een novice op dit gebied.
Sorry voor de eventuele ongemakken,
Soete
Sorry voor de eventuele ongemakken,
Soete

Comment