Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 150 Macro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sigma 150 Macro

Eerst en vooral bedankt voor de vele positieve reacties. Blijkbaar is hier sprake van een groot misverstand! Het lag helemaal niet in mijn bedoeling om niet te reageren. Ik was gewoon in de veronderstelling dat de reacties per mail zouden binnenlopen. Tot ik vandaag een nogal onvriendelijk mailtje mocht ontvangen van ene "Spanjaart" , die zelfs eksuses eist!? Ik zou niet weten waarom. Ik had misschien beter moeten weten, maar ik ben 56jaar, begeef mij voor het eerst op het pad van de fotografie en internet, en als autodidact zoek ik dus hulp bij BD. Ik weet nu dat ik dus de site zelf moet gebruiken voor discussies. Wat ik in het vervolg zeker zal doen. Ik wens nogmaals duidelijk te stellen dat het helemaal niet mijn bedoeling was om wie dan ook voor het hoofd te stoten. De desbetreffende lens wordt tweemaal voorgesteld met die M/AF schakelaar, éénmaal op de handleiding en éénmaal op de site van Pixmania waar ik die lens dan ook heb gekocht. Dus was enige verwarring bij mij te verwachten. Voor de meest gevorderden onder jullie zou dit geen probleem hebben opgeleverd, maar ik ben nog steeds een novice op dit gebied.
    Sorry voor de eventuele ongemakken,
    Soete

Re: Sigma 150 Macro

Dag soete,

Niets van aan trekken van die boel, niet iedereen is hier een ervaren fotofreak en zit god-ganse-dagen hier zijn broek op het forum te slijten.
    Missen is menselijk.
    Reactie van x is naar mening dan ook --- en fel overdreven

grtn,

K

Comment

OK, jammer dat je mijn reactie als fel ervaart. Ik kom dan ook hier wel erg vaak deze emoticon tegen als het gaat om misverstanden. Bij "koppensnellers" heb je dan al gauw dat alleen dat negatieve signaal blijft hangen.
      In sommige gevallen (o.a. deze) vind ik dat negatieve signaal niet terecht.
      In ieder geval veel fotoplezier van deze geweldig goede lens gewenst!
      Last edited by Spanjaart; 11 november 2006, 15:31.
      Sony en Olympus
      Fotoseries

Comment

Missen is menselijk, hé.
        De heftige reacties lokte je natuurlijk uit door één van de vlaggeschepen van Sigma (en naar alle waarschijnlijkheid één van de beste macrolenzen tout court)
        in vraag te stellen. 't Is in ieder geval een lens waar je nog veel plezier aan zal beleven en laat dit je zeker niet ontmoedigen om het forum verder te bezoeken.
        fotosite

Comment

Beste BD'ers,
          Alles valt duidelijk in de plooien,enne... ik laat me door niets en niemand ontmoedigen, en ik hoop nog veel goede raad te mogen ontvangen van jullie allen. En inderdaad, ik heb reeds erg mooie foto's kunnen nemen.(Eigenlijk heb ik de lens tot nu toe enkel gebruikt als portret lens. )
          P.S. Spanjaart, Ik heb jaren een vriend gehad in Nederland, en die gebruikte het woord "stom" te pas en te onpas; en ik weet dat de betekenis ervan in Nederland niet zo degenererend is als bij ons. Dus,.. no harm done!!
          Tx,
          Fernand

Comment

Working...
          X