Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma EX

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sigma EX

Hallo,

Kan er mij eens iemand uitleggen waarvoor de afkorting EX bij sommige lenzen vermeld staat?

Dank

Re: Sigma EX

als je op hen site kijkt kan je het ook te weten komen
    De professionele lijn Sigma EX objectieven munten uit door hun robuste bouw, hoge optische kwaliteit en de speciale EX finish. Alle EX objectieven worden inclusief zonnekap en luxe étui geleverd.
    One life, live it!
    vernieuwde site: natuurbeeld

Comment

Dank U

Comment

Wat ik mij altijd afvraag, professionele lenzen, wat voor werk doen die eigenlijk ? En verdienen die goed
        "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
          Wat ik mij altijd afvraag, professionele lenzen, wat voor werk doen die eigenlijk ? En verdienen die goed
          Die zullen wel dienen om de fotograaf wat meer te laten verdienen aan zijn of haar foto's zeker .
          Maar ik heb er nog niets van gemerkt, heel veel foto's heb ik nog niet verkocht (maar dat is ook niet mijn bedoeling ).

De EX-lenzen zijn dus beter afgewerkt en wat steviger gebouwd, waardoor ze langer zouden moeten meegaan als ze veel gebruikt worden.
          (Dat is zoals professionele boormachines, daarmee maak je dezelfde gaten in een muur als met hobbymateriaal, maar over het algemeen geven de hobbyboormachines het eerder op als ze dagelijks zwaar werk moeten verrichten. )

De EX-lenzen zijn over het algemeen ook lichtsterker en de AF zou sneller, nauwkeuriger en stiller moeten werken dan bij de goedkopere series.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Working...
          X