Hallo. Ik ben van plan om de nieuwe Tokina AT-X840 AFD AF 80-400 aan te schaffen. Is er iemand die deze lens gebruikt en wil reageren hoe deze lens bevalt? Alvast bedankt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tolina lens
Collapse
X
-
-
Re: Tolina lens
Ik ken de lens niet, maar ik was nieuwschierig naar wat je wilde vragen.
Ala topicnaam heb je nl TOLINA lens staan
ik dacht, dat merk ken ik nog niet.
Gr KeesNikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800
-
Re: Tolina kens
Verkoper van Konijnenberg in NL was er zeer lovend over. Misschien daar eens vragen cq proberen...
Comment
-
Comment
-
Re: Tokina lens
Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk berichtEn nog een keer.
Typ = type
Gr keesNikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leeuwarden Bekijk berichtVerkoper van Konijnenberg in NL was er zeer lovend over. Misschien daar eens vragen cq proberen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BeBa Bekijk berichtOver welk produkt zijn verkopers niet lovend? als het maar verkoopt.
Het ging even anders. Ik vertelde de verkoper dat ik net een Nikkor 80-400 VR tweedehands op de kop had weten te tikken en daar best wel blij mee was. Hij wist dus dat ik niet op zoek was naar zo'n lens. Al pratende over de verschillende 80-400 range lenzen die op de markt zijn vertelde hij over de Tokina. Hij was ook van mening dat de lenzen met VR of OS wel in het voordeel waren. Maar hij vond ook dat als je bereid was een statief te gebruiken, de Tokina een bijzonder goede keuze is. En dat voor een fractie van was de OS en de VR kosten.
Comment
-
Lees deze reviews van gebruikers als je er meer over wil weten:
http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
En als je er eentje voor Nikon zoekt heb je geluk, want er staat er hier op het forum eentje te koop voor nog geen 400 euro!
Het is wel een Tokina, als je dat niet erg vindtSony en Olympus
Fotoseries
Comment
-
Comment