Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikkor 18 /200 VR : waar op stock?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: nikkor 18 /200 VR : waar op stock?

Oorspronkelijk geplaatst door LucD Bekijk bericht
    Goe zenne!...

Zoals ik hierboven dus schreef: "Tenzij je natuurlijk totaal hopeloos bent.... "

Wat zou Fnac-Foto zijn zonder mensen zoals u...?

BTW, dat "enige exemplaar" zal dan wellicht ook eerst nog meermaals deftig bepoteld zijn geweest door "potentiële" klanten voordat het definitief verkocht werd...

Hopeloos, nee, want ik heb al een kast vol fotomateriaal staan. Het was ook de eerste keer dat ik in de fnac iets anders dan een cd kocht, maar ik had ze nodig en ben blij dat ik ze gekocht heb ondanks de te hoge prijs.
    Ik heb er al veel plezier van gehad. Ik had natuurlijk ook maanden lang kunnen lullen over het feit dat ik ze niet kon vinden, gewoon omdat ik op een paar eurokes kijk.
    Het objectief zag er trouwens perfect uit en presteert ook zoals ik ervan verwacht had.
    Je lijkt me eerder iemand die niets anders te doen heeft dan negatieve dingen posten zonder iets zinnig aan het onderwerp toe te voegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DIY_peter Bekijk bericht
      ...

Ik had natuurlijk ook maanden lang kunnen lullen
      over het feit dat ik ze niet kon vinden, gewoon omdat ik op een paar eurokes kijk...
      Als je dat graag doet (en blijkbaar zeer goed kunt!) doe dan toch rustig verder, goe bezig, niemand die u kan tegenhouden...

Het verbaast ons echter dat ge in een andere thread op dit forum dan toch bijzonder krenterig doet over een paar eurokes minder voor een nep-batterij en dus blijkbaar de voorkeur geeft aan een wit product, eerder dan in een originele Nikon batterij te investeren...
      Uw kwaliteitseisen zijn bij deze dus ook gekend!...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucD Bekijk bericht
        Als je dat graag doet (en blijkbaar zeer goed kunt!) doe dan toch rustig verder, goe bezig, niemand die u kan tegenhouden...

Het verbaast ons echter dat ge in een andere thread op dit forum dan toch bijzonder krenterig doet over een paar eurokes minder voor een nep-batterij en dus blijkbaar de voorkeur geeft aan een wit product, eerder dan in een originele Nikon batterij te investeren...
        Uw kwaliteitseisen zijn bij deze dus ook gekend!...
        Thanks for proving my point

Comment

Working...
        X