Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Bij fotokonijnenberg en cornevaniperen kun je hem ook al bestellen. Bij Corne is hij wat goedkoper. Laat me op de hoogte, ik wil hem binnen ander halve jaar ook eentje in bezit hebben. Maar wel liefst eerst uittesten.
Bij fotokonijnenberg en cornevaniperen kun je hem ook al bestellen. Bij Corne is hij wat goedkoper. Laat me op de hoogte, ik wil hem binnen ander halve jaar ook eentje in bezit hebben. Maar wel liefst eerst uittesten.
Inderdaad daar kun je ze bestellen maar ze weten niet wanneer ze zal beschikbaar zijn.
Weet er iemand wanneer die lens verkrijgbaar zal zijn, want overal is leverings termijn onbekend.mvg duindistel
Voor zover ik ergens gelezen heb zou deze lens pas in november op de markt komen in de BeNeLux ... ben ook aan't wachten om deze lens toe te voegen aan mijne glasbak ...
Ik heb ze wel pas nodig tegen mei/juni volgend jaar dus ik ga eerst effe enkele reviews afwachten, maar als ze zo goed is als de 70-200 F4 non-IS zal ik ze zeker aankopen, de 2.8 versie is overkill in mijn geval, te duur in vergelijking met het aantal foto's dat ik met dit type lens neem.
Voor zover ik ergens gelezen heb zou deze lens pas in november op de markt komen in de BeNeLux ... ben ook aan't wachten om deze lens toe te voegen aan mijne glasbak ...
Ik heb ze wel pas nodig tegen mei/juni volgend jaar dus ik ga eerst effe enkele reviews afwachten, maar als ze zo goed is als de 70-200 F4 non-IS zal ik ze zeker aankopen, de 2.8 versie is overkill in mijn geval, te duur in vergelijking met het aantal foto's dat ik met dit type lens neem.
Hier staat zo'n aankondiging waarin gesproken wordt over "November".
Aan zo'n prijs vind ik die lens niet zo interessant moet ik zeggen...
Met de f/2.8 (non-IS) versie win je al een volledige stop diafragma en dat helpt IMHO beter bij het kunnen trekken van bewegende onderwerpen (wat IS niet verhelpt).
Nuja: de f/4 is wel een pak lichter, dus dat kan misschien wel een reden zijn?!
1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo
Comment