Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar aankopen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waar aankopen?

Vandaag ga ik waarschijnlijk de Sigma 150mm uiteindelijk aankopen.
    Maar ik weet twijfel tussen Konijnenberg te Turnhout of Geheugenkaart te Putte. Wie kan me advieseren waar ter plaatse te kopen. Wie heeft ervaringen ivm service, garantie etc... ?
    Le talent n’existe pas. Le talent, c’est d’avoir l’envie de faire quelque chose (Jaques Brel).

Re: Waar aankopen?

Ik vind dat een beetje 't zelfde als kiezen tussen uw nonkel en uw tante
    Moeilijke vraag nietwaar ? ik zou zeggen kijk naar dingen als prijs en beschikbaarheid van het object. Ik heb van beiden al gekocht en van beiden tevreden naar huis gekomen.
    Last edited by elsan; 7 oktober 2006, 12:08.
    fotosite

Comment

Ik zou in dit geval de kortst bijgelegen nemen, wel opletten dat Otto van geheugenkaart u niks anders probeert bij aan te smeren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
        Ik zou in dit geval de kortst bijgelegen nemen, wel opletten dat Otto van geheugenkaart u niks anders probeert bij aan te smeren
        Ook al voorgehad dan?
        verder wel een goed persoon he!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boerkejos Bekijk bericht
          Ook al voorgehad dan?
          Euhhh, ja

Comment

Ik ben al een paar maal in Putte bij Peter (Otto) geweest, altijd de mogelijkheid gekregen om eerst te testen vooraleer aan te kopen. Hij heeft mij nog nooit iets extra's willen aansmeren. Ik ben alvast zeer tevreden over mijn aankopen aldaar.

mvg

Comment

Geheugenkaart geeft wel een jaar meer garantie ... ook mooi meegenomen.

=> Alle door ons geleverde Canon L lenzen, Sigma EX lenzen, Nikon lenzen, Tokina, Tamron en Zuiko lenzen worden geleverd met drie jaren garantie
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Otto, zonder twijfel, al veel gekocht maar nog nooit iets aangesmeerd gekregen . . . correcte en snelle afhandeling . . . niets op aan te merken . . .
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Wat dat aansmeren betreft ... ja, het blijven commersanten hé.

Aan u als klant enkel te kopen wat je nodig hebt ... als is dat soms moeilijk als je al dat prachtige materiaal voorgeschoteld krijgt.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Ik heb dus al gelezen dat je bij konijn een deftige uitleg kan krijgen over een product. Kan dat bij geheugenkaart ook of is dat enkel testen en meenemen?
                    Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
                    http://www.orlik.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Wat dat aansmeren betreft ... ja, het blijven commersanten hé.

Je hebt gelijk hoor, maar ik heb dat in deze branche toch nog nergens meegemaakt tot op heden

Comment

Heb al wel het één en het ander gekocht in Putte.

Echte correcte behandeling en zeer professionele uitleg gehad. Altijd alles al mogen testen. Ik ben er echt 100 %, nee 200% tevreden over.

Heb al gezien op internet dat Konijnenberg in Turnhout soms iets duurder is dan in Putte bij geheugenkaart.

Dus trek zelf de conclusie en ga de prijzen na van de beide en je zal zien.
                        Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
                        Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

BD0460BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Orliksken Bekijk bericht
                          Ik heb dus al gelezen dat je bij konijn een deftige uitleg kan krijgen over een product. Kan dat bij geheugenkaart ook of is dat enkel testen en meenemen?
                          Nu wat een macro-lens betreft ... buiten eens testen en vergelijken valt daar niet echt veel over te zeggen ... die deftig gebruiken moet je zelf leren met andere kennis en ondervinding.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Working...
                          X