Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM

@janvangent:dat is de eeuwige discussie over deze lenzen.
    Hierboven wordt verwezen naar fredmiranda:lees dat eens;daar wordt met superlatieven gegooid naar de 70-300.
    Je opmerking is in theorie juist maar ik had graag eens iemand met echte ervaring gelezen;

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
      @janvangent:dat is de eeuwige discussie over deze lenzen.
      Hierboven wordt verwezen naar fredmiranda:lees dat eens;daar wordt met superlatieven gegooid naar de 70-300.
      Je opmerking is in theorie juist maar ik had graag eens iemand met echte ervaring gelezen;
      Als je wilt mag je mijn 70-200 4L eens testen hoor, of nu zondag op de staatshoot te Gent.

Grts JVG
      Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

Hoi Vonkske,

als ik het goed heb gezien dan ben je van Lede, dat is me wat te ver om effe naartoe te gaan, maar als jij me tegemoet komt tot bijv. Hasselt of Genk dan kun je de 70-300 USM IS van Canon eens op je camera proberen.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Kijk ook even naar deze lenzen:
          - Canon 70-200 F4 L (enorm scherp, snelle AF)(620euro)
          - Sigma 70-200 F2.8 EX (F2.8)(850euro)
          - Canon 70-200 F2.8 L (enorm scherp, F2.8)(1150euro)

Indien je dit niet echt vaak doet en kwaliteit op prijs stelt dan zou ik kijken naar de 70-200 F4. Prima prijs/kwaliteit en enorm optisch sterke lens. Natuurlijk geen IS en "maar" F4.
          Canon R | Leica Q
          EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
          Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
          [/COLOR]

Comment

@janvangent:bedankt voor je uitnodiging,zondag kan ik er niet bij zijn.Ik twijfel niet aan de 70-200f4 maar lees ook veel goeds én veel slechts over de 70-300 en die heeft een groter bereik en heeft IS en is zwart .Las je de comments op fredmiranda?
            @jan.brouwers:ik onthou je uitnodiging ,kom ik eens die kanten uit,contacteer ik je.Ik bekeek je site:daar staan prachtfoto's op.Jammer dat ik niet kan zien welke met de 70-300 werden genomen.Ik zie dat je al eens in Lede bent geweest (kasteel van Mesen),geen zin om het verdere verval nog eens in beeld te brengen voor ze het gaan afbreken?

Comment

Bedankt voor alle reacties!

Ik heb 2 weken geleden de lens aangekocht bij Corne van Iperen en verwacht deze (volgens UPS) morgen in mijn bezit.

Zondag wordt de eerste kennismaking want dan hang ik een dagje rond de Nordschleife.

Comment

Working...
              X