Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe sigma 18-200mm F3.5-6.3 DC OS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nieuwe sigma 18-200mm F3.5-6.3 DC OS

Dit zou wel eens meer mensen kunnen interesseren dacht ik...

Een alternatief voor de Nikkor 18-200 VRII?

Oli

Re: nieuwe sigma 18-200mm F3.5-6.3 DC OS

benieuwd wat die gaat kosten en wat de kwaliteit zal wezen...
    Geen slechte move van sigma gezien het succes van de nikkor.

Comment

Hello,

als de resultaten met deze lens beter zijn dan met de non-OS versie is dit zeker een schitterend idee.
      Ik had gehoord dat de 18-125 zelfs nog iets beter was dan de 18-200 versie, maar met een beetje geluk is deze nieuwe 18-200 OS een gat in de markt, de f waardes zijn toch al niet dezelfde als de 'oude' 18-200 omdat die tot f6.3 ging, alleen jammer dat er nog altijd geen HSM in zal zitten ...

Een +10x zoom lijkt me nog altijd moeilijk te maken voor een redelijk bedrag, de Canon 28-300 L IS buiten beschouwing gelaten (is véél te duur voor niet pro's, en voor de pro's is ie net niet goed genoeg heb ik gehoord).

Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

op het net nog niet gezien maar toen ik gisteren op photokina was zag ik veel reclame over een spiksplinternieuwe Tamron 18-250

EDIT : sorry, er is blijkbaar al een topic over : http://forum.belgiumdigital.com/show....php?p=1115312
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Is er al meer nieuws over deze lens ? Weet er iemand voor wanneer ie is ?

Grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frednick Bekijk bericht
            Is er al meer nieuws over deze lens ? Weet er iemand voor wanneer ie is ?

Grtz
            Informeer eens bij Otto Knap van geheugenkaart Die is meestal als één van de eersten op de hoogte van de komst van nieuwe sigma lenzen.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Heb hem direct gemaild na je berichtje, maar nog niks ontvangen..
              Heb wel op een andere website tegengekomen dat ie in januari zou uitkomen dus verwacht ik binnenkort meer nieuws !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frednick Bekijk bericht
                Heb hem direct gemaild na je berichtje, maar nog niks ontvangen..
                antwoord geheugenkaart 04/03/07 (zondagmorgen, 8.41 u.!)

Goede morgen ******,

De Sigma 18-200mm f3,5-6,3 DC OS met Canon en Nikon vatting hebben we in bestelling staan en gaat 499,- Euro kosten.

met vriendelijke groeten

bvba Geheugenkaart
                Hier staat hij al met prijs en leverdatum (onder voorbehoud)
                http://www.pixmania-pro.be/be/nl/497...0-f-3-5-6.html
                voorradigheid: 23/03/07 (496 EURO)

http://www.pixmania-pro.be/be/nl/497...0-f-3-5-6.html
                Voorradigheid 01/05/2007

en nog nergens een review of prijs op het net te vinden! zal wel eerder mei zijn!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                  Hello,

als de resultaten met deze lens beter zijn dan met de non-OS versie is dit zeker een schitterend idee.
                  Ik had gehoord dat de 18-125 zelfs nog iets beter was dan de 18-200 versie,
                  Mark
                  Ik denk dat het eerder omgekeerd is, de 18-200 is beter dan de 18-125

japanse site, vertaald via babelfish

Doeme, ik heb nu al de 18-200, zeeeeer tevreden van (rekening houdende met het bereik=compromis en de kostprijs)
                  SKurt.be
                  www.SKurt.be

Comment

Working...
                  X