als de resultaten met deze lens beter zijn dan met de non-OS versie is dit zeker een schitterend idee.
Ik had gehoord dat de 18-125 zelfs nog iets beter was dan de 18-200 versie, maar met een beetje geluk is deze nieuwe 18-200 OS een gat in de markt, de f waardes zijn toch al niet dezelfde als de 'oude' 18-200 omdat die tot f6.3 ging, alleen jammer dat er nog altijd geen HSM in zal zitten ...
Een +10x zoom lijkt me nog altijd moeilijk te maken voor een redelijk bedrag, de Canon 28-300 L IS buiten beschouwing gelaten (is véél te duur voor niet pro's, en voor de pro's is ie net niet goed genoeg heb ik gehoord).
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Is er al meer nieuws over deze lens ? Weet er iemand voor wanneer ie is ?
Grtz
Informeer eens bij Otto Knap van geheugenkaart Die is meestal als één van de eersten op de hoogte van de komst van nieuwe sigma lenzen.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Heb hem direct gemaild na je berichtje, maar nog niks ontvangen..
Heb wel op een andere website tegengekomen dat ie in januari zou uitkomen dus verwacht ik binnenkort meer nieuws !
als de resultaten met deze lens beter zijn dan met de non-OS versie is dit zeker een schitterend idee.
Ik had gehoord dat de 18-125 zelfs nog iets beter was dan de 18-200 versie,
Mark
Ik denk dat het eerder omgekeerd is, de 18-200 is beter dan de 18-125
Comment