Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijs verschillen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• prijs verschillen

Ik ben opzoek naar een Nikkor AF-S VR 70-200/2.8 G IF-ED.
    Ik merk dat de prijsen enorm kunnen verschillen. Bij de plaatselijke fotowinkel kost deze lens al snel 2400 euro. De goedkoopste lens die ik online heb gevonden kost net geen 1600 euro. Weet iemand waar dit enorme verschil vandaan kan komen. Moet ik allert zijn op verschillende modellen? Zoms zie ik namelijk bijde advertente (internationaal model) staan. zoms ook Nederlands model. Weet iemant wat hiervan de verschillen zijn!
    Tromp (D50/ 18-55)

Re: prijs verschillen

De prijzen bij de lokale winkels kunnen nooit tippen aan de prijzen online! Online zal altijd goedkoper zijn! Als je een lens op ebay koopt moet je wel op letten dat er nog taksen kunnen opkomen, en soms komt dat nogal duurder uit!

Beste online denk ik, is bij onze noorder buren of in Duitsland! Het goedkoopste dat ik al gezien is 1685 euro bij Corne! Ik ben nl. ook op zoek naar de beste online winkel om deze lens te kopen! En bij mijn weten is er maar één model, indien verkeerd moet je maar verbeteren!

Super7
    D100 en nog veel wensen!

Comment

Bij Digital Street waar ik nog al wat heb gekocht kost die 1579€ en is deze op voorraad : http://www.digitalstreet.nl/product_...50t8ro8f755vh0
      Niet alleen online winkel, je kan ook ter plaatse afhalen, wel wat tijd uit trekken, altijd verschrikkelijk veel volk, zowel tijdens de week als tijdens het weekend.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Via Tweakers.net kan je zien dat die lens bij Digitalstreet inderdaad het goedkoopste is: hier kan je het nalezen.
        Ik heb deze site ook via BD ontdekt en heb hem meteen bij mijn favorieten gezet.

Comment

Ik ben direct tweakers.net ook maar bij mijn bladwijzers gezet.
          Ik denk dat het de moeite loont om maar eens naar beuningen (Digitalstreet) te rijden. Dan spaar ik toch al snel bijna 800 euro uit in verglijking met de vakhandelaar bij mij in de buurt.
          Ik ben nog wel steeds erg verbaast over de enorme verschillen!
          Tromp (D50/ 18-55)

Comment

Digital Street heeft geen verzendkosten als je vooruit betaald. €5,90 als je betaald met I-Deal. Maar ja, of verzenden nou zo goed is voor je lens?
            Canon EOS 400D, Canon EF-S 18-55/3.5-5.6, Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di LD Asf, Canon EF 50/1.8 II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hbosman Bekijk bericht
              Digital Street heeft geen verzendkosten als je vooruit betaald. €5,90 als je betaald met I-Deal. Maar ja, of verzenden nou zo goed is voor je lens?
              Ik heb mijn Nikkor 70-200 opgestuurd naar Digitalstreet via de post, stevig verpakt, en heb deze ook stevig verpakt, teruggestuurd gekregen van Digitalstreet, alles onder garantie. Er was namelijk een fabrieksfoutje aan de lens
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

volgens mij loont het hier ook zeker demoeite om eens rond te kijken. Bovendien is beuningen voor mijmaar een uurtje rijden.
                Tromp (D50/ 18-55)

Comment

Working...
                X