Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
De Canon 30D wordt vaak aangeboden met de 17-85 EFS IS USM.
Is dit een goede lens? Of kan je voor die prijs best iets anders nemen?
Ervaringen hiermee?
Betreffende die lens lees ik op dit forum zowel positieve als negatieve commentaar, ikzelf vind dat ze voldoet en heb er dan ook al mooie foto's mee gemaakt. Maar ja meningen verschillen.
Als je wil mag je die lens eens lenen om ze te testen op je 300D, ik ben nl ook woonachtig te Wuustwezel.
Als je intresse hebt stuur me dan een privé bericht en we spreken verder af.
tja, hier zit je met de keuze of je de mindere beeldkwaliteit en lichtsterkte over hebt voor het gemak van bereik en IS
aan jou uit te maken wat je liever hebt,daar kunnen wij jou hier niet veel mee helpen...
als je een beginner zou zijn, dan ga je volgens mij zelf niets merken van kwaliteitsverschil tussen een 17-85 en bv de 17-40 4L dus dan lijkt mij de 17-85 zeker de beste keuze (soms denk ik zelf nog of ik die lens niet zou kopen aangezien het bij mijn weten de goedkoopste 17mm (zoom)lens is met IS)
Comment