Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Nikon: AF-S VR Zoom-Nikkor 70-300mm f/4.5-5.6G IF-ED

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe Nikon: AF-S VR Zoom-Nikkor 70-300mm f/4.5-5.6G IF-ED

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
    En dat is ook een zeer goede leverancier: ik heb er vroeger redelijk veel aan gekocht, nooit geen problemen.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje
      En dat is ook een zeer goede leverancier: ik heb er vroeger redelijk veel aan gekocht, nooit geen problemen.
      Lijkt me een lokkertje !
      Heb je de prijzen van de andere Nikkors (die wel te krijgen zijn) al eens bekeken.
      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

Comment

De MTF curves voor dit objectief zouden flink hoger liggen vergeleken met de voorgaande 70-300 exemplaren . Als dit waar zou zijn wil ik wel eens een vergelijking tussen dit objectief en de VR 80-400 zien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be
          De MTF curves voor dit objectief zouden flink hoger liggen vergeleken met de voorgaande 70-300 exemplaren . Als dit waar zou zijn wil ik wel eens een vergelijking tussen dit objectief en de VR 80-400 zien
          Ze heeft wel 'maar' 300mm en als je puur voor bereik gaat is dit toch wel een mankement.
          Het is wel een AF-S dus in principe zou je er een 1.4 Tc kunnen tss zetten maar of het nog werkbaar is
          www.RudyVerrijt.info

Comment

Blijkbaar moet je bij technikdirekt wel de lenskap apart kopen (staat bij accessoires apart geprijsd). Wordt die bij deze lens normaal niet standaard bijgeleverd?

Bij Rembrandt in Merksem staat ze ook aangekondigd aan €599. Als dat de gangbare internetprijs wordt dan kan ik ze beter daar kopen...
            Last edited by marcv; 14 augustus 2006, 10:19.
            ...but I could be wrong...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe
              Ze heeft wel 'maar' 300mm en als je puur voor bereik gaat is dit toch wel een mankement.
              Het is wel een AF-S dus in principe zou je er een 1.4 Tc kunnen tss zetten maar of het nog werkbaar is
              Dat wordt afwachten, maar als je alles in de vergelijking meeneemt, dus ook de afmetingen en het gewicht, kan dit wel eens mijn volgende telezoom worden voor uitstapjes. Dan kan ik die 300-400mm range wel even missen

Nog wat foto's hier gepost op DPreview (gemonteerd op een D80)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be
                Dat wordt afwachten, maar als je alles in de vergelijking meeneemt, dus ook de afmetingen en het gewicht, kan dit wel eens mijn volgende telezoom worden voor uitstapjes. Dan kan ik die 300-400mm range wel even missen

Nog wat foto's hier gepost op DPreview (gemonteerd op een D80)
                Daar heb je een punt
                Mijn 70-200 Vr weegt 1.5kg zonder een 1.4 TC dus dat scheelt al de helft. En je hebt ook '1000 Eur' minder gewicht bij.
                www.RudyVerrijt.info

Comment

Working...
                X