Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Kent er iemand deze lens:
Sigma 150mm F/2.8 EX DG HSM Nikon/Fuji ?
of heeft er iemand ervaring met deze lens?
Probeer eens de zoekfunctie op het forum hier, ik ben zeker dat je met de gevonden resultaten de eerste weken geen tijd meer zal hebben om nog iets anders te doen dan lezen, zoveel info is er hier over deze lens te vinden
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Ik beschik over een sigma 150mm 2,8f Apo Macro DG Hsm D lens. Ik ben, zeer tevreden over deze lens.Scherpe foto's en een prachtig dof enz... Op mijn fuji s3 is het een 225mm 2,8 macro lens. Ideaal om vlinders en insecten te fotograferen van wege het feit dat men er niet kort bij hoeft te staan met het fototoestel. Het is in het begin wel effe wennen aan de drie mogelijkheden van scherpstellen.
Een aanrader voor elke macro fan.
Probeer eens de zoekfunctie op het forum hier, ik ben zeker dat je met de gevonden resultaten de eerste weken geen tijd meer zal hebben om nog iets anders te doen dan lezen, zoveel info is er hier over deze lens te vinden
Je-es wat ik bedoel is het volgende: op de lens staan drie mogelijkheden:
1) Full dat is voledig lens bereik.
2) 0,25m tot oneindig
3) 0,38 tot 0,52mm
Dit zijn drie instellingen op de lens die ge moet onder de knie krijgen.
In het begin was het voor mij een hele aanpassing daar ik gewoon was te werken met de nikon 105mm. Een goede lens maar te beperkt.
Zoekt u een goede macro lens? Niet twijfelen en de 150mm 2,8 Sigma zal u zeker voldoening schenken.
Groetjes,
Sergie
Comment