Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron AF SP 28-75/2,8 XR DI -VS- Sigma 24-70mm F2.8 EX DG Macro Canon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tamron AF SP 28-75/2,8 XR DI -VS- Sigma 24-70mm F2.8 EX DG Macro Canon

Welke van de twee, en waarom nu juist ?
    heb al de mogelijkheid gehad om de sigma te testen in combinatie met een nikon d100 maar van de tamron heb ik tot nu toe alleen maar (goede) reviews gelezen (buiten dan het feit dat er met het vorige model, ofja model van een jaar of meer geleden af en toe wel eens een probleem was met de scherpte van de lens)

met vriendelijke groeten
    scottusa
    1DX

Re: Tamron AF SP 28-75/2,8 XR DI -VS- Sigma 24-70mm F2.8 EX DG Macro Canon

Ik heb de sigma (wel voor Nikon) , buiten het andersom draaien van de zoom Top lensje.
    De Tamron heb ik paar foto's mee getrokken tijdens een shoot met Wim 76 is goedkoper in aankoop en kon ongeveer dezelfde resultaten voorleggen. Dus indien je nieuw wilt kopen zou ik voor de tamron gaan.
    Zoek maar eens op 'hekje' die foto is met de tamron genomen
    ***Ne kodak en ne zak...***

Comment

Re: Tamron AF SP 28-75/2,8 XR DI -VS- Sigma 24-70mm F2.8 EX DG Macro Canon

Inderdaad, ik ben een tevreden Tamron 28-75 gebruiker, heb dat trouwens al in een aantal posts vermeld. De laatste twee foto's die ik hier gepost heb zijn ook met de Tamron 28-75 genomen, terug te vinden onder "Kasteel Rode Ridder" en "Kasteel Rode Ridder 2". En dat is dacht ik niet ver van bij jou he Ronny?

Comment

Working...
      X