Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luxe probleem 18- 200VR vs sigma 24- 70 2.8

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Luxe probleem 18- 200VR vs sigma 24- 70 2.8

Dag allemaal,

Zit met een luxeprobleempje , heb zonet de 18 - 200 VR op de kop kunnen tikken bij foto union in Anderlecht, de allerlaatste !! en niet duur !
    Maaaaaar , heb me net vorige week de sigma 24 - 70 2.8 (en de 10- 20 superlenske) gekocht. Dit om een lichtsterke zoom te hebben, die tevens als standaardlens moet dienen. Vermits ik mijn budget een beetje te boven ben gegaan, twijfel ik nu om de sigma weg te doen (kandidaten ?), omdat de VR zeer goede resultaten geeft op lage snelheden, en dit mijn lichtprobleem oplost. Iemand ervaring hiermee, of goede raad ?
    Tis maar dat ik geen dingen doe waar ik later spijt van heb.

Thanks

MDY
    Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

Re: Luxe probleem 18- 200VR vs sigma 24- 70 2.8

Hangt ervan af welk soort foto's je het meeste maakt...
    Persoonlijk zou ik de 10-20 het minste missen. 18mm is voor mij voldoende groothoek. Voor anderen niet. Zelf even over denken wat je zoals wil gaan doen dus.
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Re: Luxe probleem 18- 200VR vs sigma 24- 70 2.8

Mocht je de Sigma weg doen heb ik wel interesse, maar 'k wil eerst uit m'n impasse van keuze tussen deze Sigma en een Nikon met grotere range, maar geen constante f. (24-85 f2.8-4)
      Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
      MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Working...
      X