Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 70-200 met of zonder IS of .......

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: canon 70-200 met of zonder IS of .......

Volgens de mensen waar ik mijn camera gekocht heb maakt het wel wat uit waar je het ding koopt. Het zijn vrienden en ze hebben het mij verteld toen ik mijn toestel al ontvangen had, lijkt me dus wel een betrouwbare bron.

Persoonlijk heb ik een lensje in New York gekocht een jaartje geleden. Ze hadden daar US lenzen en import. Je kon international warranty bijkopen op hun producten. Heb dus maar 3 jaar genomen. Ik had eerder het lensje laten kopen door iemand die er op vakantie gaat of zo, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Cedric

Oorspronkelijk geplaatst door monique12
    lijkt mij toch dat wanneer je een canon produkt hebt die ook kunt repareren in nederland
    met aankoopnota heb je dan sowie so garantie toch?????

ik denk niet dat het voor canon van balang is waar je hem weg hebt maar dat je 1 van hun produkten hebt gekocht

gr

monique

Comment

Zelf heb ik nog niet zo heel lang geleden ook een lens gekocht in Hong Kong en heb hier als Belg geen tax op moeten betalen. Op het bijgevoegde formulier stond wel dat het ging om een "herstelling".
      Een vijftal jaar geleden kocht ik in de US een paar DVD's en daar moest ik wel tax op betalen. Direct aan de deur aan FedEX.
      Een paar maanden geleden heb ik een pakket (bestelling online pilotshop) uit de US laten overkomen van 30kg en met een grootte van een reiskoffer. Ook hier niks moeten betalen.
      Je moet dus soms wat geluk hebben en als de verkoper een beetje help stijgen je kansen toch wat maar best is toch om er rekeing mee te houden. Zo kom je niet voor verrassingen te staan.
      Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

Bezoek mijn foto's online

Comment

joepie joepie joepie ik heb de lens binnen en je raad het al waarom ik zo blij ben

jaja niets extra's voor betaald
        ik had jullie beloofd dat ik jullie op de hoogte zou houden

nu bij deze

als je wilt weten hoe het kan dat ik geen tax heb moeten betalen kun je naar mij mailen, ik weet niet als ik het hier vertel er ook mensen tussen zitten die bij de doane werken en nu dat die meneer mij zo geweldig geholpen heeft want ja 300 euro verdiend hij kosten 1349 euro en verzekering en transport was 70 euro (als je meer besteld word dit blijft dit bedrag hetzelfde)

gr

monique

Comment

Working...
        X