Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fed. Overheidsdienst Financien

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fed. Overheidsdienst Financien

Eindelijk, het briefje is toegekomen. Nu nog een tijdje wachten tot de centjes er zijn en dan hup, een aantal lensjes bijkopen. En daarin heb ik jullie advies nodig.

Zelf had ik gedacht aan :

Canon EF 70-200 mm F4L USM
    Canon EF 50 mm F1.8 II
    Tamron SP AF 28-75mm F/2.8 XR Di LD Aspherical (IF).

De 70-200 zou ik willen gebruiken vooral voor de autosport (rally's en circuit) en de Tamron als portret / algemene lens.

Graag jullie deskundig advies, goede keuze of niet, mss beter met een andere lens en waarom. Laat maar komen, moet toch nog op de centen wachten hèhè.

Hans.
    www.rallyandraces.com

Re: Fed. Overheidsdienst Financien

Hoe staat jouw vraag eindelijk in verhouding tot een brief van Fed Overheid Financien ?
    Ik zie geen enkel verband ??

Comment

misschien naar aanleiding van het terugkrijgen van de belastingen?
      dus dat hij in 2004 te veel heeft betaald en dat nu kan terugkrijgen!
      Nikon D90 met wat recent glas, een pillampke en een bollekesstatiefke samen in een kabaske om half over de rug te smijten.

Comment

De Canon 70-200 F4 is een dijk van een lens:
        - vlijmscherp
        - ondanks "maar F4" toch wel lichtsterk hoor
        - contrast- en kleurrijke foto's

Nu, als je deze voor rallysport gaat gebruiken dan ga je misschien met 200 mm wat tekort schieten. Da's het enige minpunt in jouw opzicht. Wat je dan kan doen is een convertor (1,4x erop zetten), maar zover zou ik het niet drijven (i.p.v. dat dan nog effe doorsparen en een "echte" tele kopen).
        Canon EOS 50D | Canon EF 70-200 F4 L USM | Canon EF 400 F5.6 L USM | Canon EF 16-35 F2.8 L USM II | Canon EF 85 F1.8 USM | Canon EF 50 F1.4 USM | Canon Speedlite 430EX | LowePro Computrekker Plus AW

Comment

misschien naar aanleiding van het terugkrijgen van de belastingen?
          dus dat hij in 2004 te veel heeft betaald en dat nu kan terugkrijgen!
          Voila, de nagel op de kop.

Over de 70-200, daar ben ik eigenlijk al uit, die gaat er komen, ik twijfel eigenlijk een klein beetje meer aan de tamron.

Hans.
          www.rallyandraces.com

Comment

zoude da geld dan nie beter op zij zetten, hoogst waarschijnlijk kunt ge het volgend jaar dubbel en dik terug betalen
            1DmkIII / 20D + BG-E2 grip / speedlite 580EX
            EF-S 10-22 / EF 17-40 L / EF 100-400 L / EF 24-105 L / EF 50 F1.8 II / sigma 150mm F2.8 macro

Comment

Hèhè, graag advies over de lenzen, voor de financiele kant heb ik een vrouw.

Hans.
              www.rallyandraces.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door derHans
                Hèhè, graag advies over de lenzen, voor de financiele kant heb ik een vrouw.

Hans.
                Om het uit te geven zekers?
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Nee, om mij wat in toom te houden.

Mag ik dan nu beleefd vragen achter wat advies, indien mogelijk.

Hans.
                  www.rallyandraces.com

Comment

De tamron is een dijk van een lens voor zijn prijs. Doe maar eens een search op het forum, ik ben niet de enige met die mening

Ik gebruik ze eigenlijk als all-rounder: licht, niet te groot, stil en redelijk snel. Breedhoek scherp van in het begin tot aan 70mm, daarna dichtknijpen tot 4.0. Maar voor die prijs? echt een toppertje en een blijvertje..

Voor portretwerk dan weer de 50 mm, ook een heel fijn lensje voor zijn prijs. (plèstic fèntèstic he ) ) Wel pas écht scherp vanaf 2.0.

Beide lenzen zijn ook weer heel makkelijk te verkopen op de occasiemarkt mocht je op termijn nog lichtsterker of witter gaan

Comment

Working...
                    X