Begin mij niet uit te lachen want ik ben dus nog echt maar een beginneling en weet nog niet goed waarvoor al die objectieven dienen , nu in mijn arsenaal zit een Nikon 50 mm f/1.8 D wat voor type is dit en wat kan je er allemaal mee doen?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nikon 50mm f/1.8D
Collapse
X
-
-
Re: Nikon 50mm f/1.8D
Oorspronkelijk geplaatst door SethjeNikon 50 mm f/1.8 D wat voor type is dit en wat kan je er allemaal mee doen?
Gewoon op je camera zetten en proberen, zo kom je er vanzelf achter wat je er mee kan en niet.
Ik wil hem ook wel komen ophalen hoor.Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
-
Dit is een zeer mooi potret lenske.
Dat altijd zeer scherpe foto's opleverd.
ook op F1.8
Top gewoon
Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
Hier op dit forum.
Comment
-
hallo:
hier vind je een discussie op dpreview over deze lens :
Hierin worden de mogelijkheden besproken.
zeker nooit verkopen, 't is echt een heel goede lens.
gtxBD0519BE - Nikon d70, Sony dsc-t30, ACDSEEpro 8, PE 3.0
It is more important to click with people than to click the shutter - Alfred Eisenstaedt
Comment
-
Zeer goede prime lens (dus geen zoom), die uitstekend kan dienen voor portretten te maken. Tevens is hij erg lichtsterk (diafragmawaarde 1.8). Ik heb hem al een paar keer voor volleybal wedstrijden gebruikt. Donkere zalen, veel actie ... maar de lens bracht het er steeds goed vanaf!Nadat ik hem gekocht heb, heb ik m'n andere lens weken niet meer aangeraakt.
Inderdaad, nooit wegdoen! Opzetten, en zelf ondervinden wat je er allemaal mee kan (en niet kan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SethjeBegin mij niet uit te lachen want ik ben dus nog echt maar een beginneling en weet nog niet goed waarvoor al die objectieven dienen , nu in mijn arsenaal zit een Nikon 50 mm f/1.8 D wat voor type is dit en wat kan je er allemaal mee doen?
Comment
-
Comment