Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Allround objectief voor Canon 350D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Allround objectief voor Canon 350D

Oorspronkelijk geplaatst door G. Niezink
    Zo, mijn nieuwe camera is binnen.

Upgrade na 3 jaar met mijn Nikon CP 5700 naar een Canon 350D met 17-85 IS USM lens, grip, polarfilter en zonnekap.

Ben nog niet erg tevreden over de foto's maar dat zal wel komen. Eerst het apparaat goed leren kennen.

Wel een supermooie lens, die 17-85. Ontzettend snel en voelt erg solide aan.

Nog tips van gebruikers die ook de overstap hebben gemaakt van compact naar 350D?
    Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
    Ik ben er zeker van dat je hier veel plezier aan gaat beleven. Net als jou ben ik ook een gelukkige eigenaar van een 17-85.
    Hij krijgt toch ook zeer goede commentaren, dus...De fotos moeten we zelf toch nog maken!
    linkje met zo'n goede commentaar (vergeleken zelfs met een 17-40 hier:http://www.aravind.ca/Reviews?17_85_efs_vs_17_40_L

Comment

Re: Allround objectief voor Canon 350D

Oorspronkelijk geplaatst door G. Niezink
      Zo, mijn nieuwe camera is binnen.

Upgrade na 3 jaar met mijn Nikon CP 5700 naar een Canon 350D met 17-85 IS USM lens, grip, polarfilter en zonnekap.

Ben nog niet erg tevreden over de foto's maar dat zal wel komen. Eerst het apparaat goed leren kennen.

Wel een supermooie lens, die 17-85. Ontzettend snel en voelt erg solide aan.

Nog tips van gebruikers die ook de overstap hebben gemaakt van compact naar 350D?
      Hello,

heb ongeveer hetzelfde voorgehad zo'n zeven maanden geleden, had altijd met compactjes gewerkt, PowerShow S30 en S45, PowerShot G3, G6 en een Pro1, en de eerste resultaten van mijn nieuwe 350D vielen dus ook sterk tegen.

Ondertussen heb ik het toestel leren kennen en meer ervaring opgedaan, en ik sta nog steeds versteld van wat die 350D eigenlijk wel kan als je ermee weet om te gaan.
      Heb ook de 17-85 IS lens, en ondanks alle mindere reviews hier en daar is dit de ideale lens om mee te beginnen, prima bereik en IS ! Denk er ondertussen wel aan om deze in de toekomst te vervangen door een 17-55 IS omdat die iets lichtsterker is, en omdat ik zowieso een tweede body met een 70-200 aanschaf, dan kan mijn 'mainbody' het stellen met iets minder bereik.

Johan

Comment

Working...
      X