Een beetje échte foto's die de kwaliteit van het objectief tot zijn recht laat komen...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nikkor 105 mm f2.8 VR Micro: nieuwe voorbeelden + crops
Collapse
X
-
Nikkor 105 mm f2.8 VR Micro: nieuwe voorbeelden + crops
Labels: Geen
-
-
Re: Nikkor 105 mm f2.8 VR Micro: nieuwe voorbeelden
Mooie lens zo te zien alhoewel de resolutie natuurlijk wegvalt bij zulke kleine jpgs.
Maar volgens mij alles geflitst en geen toevoegde waarde door de vr?Sony en Olympus
Fotoseries
-
Re: Nikkor 105 mm f2.8 VR Micro: nieuwe voorbeelden + crops
Inderdaad geflitst, want f22-1/250 en met dit weer...
Edit: 2 crops toegevoegd.Last edited by MacTheKnife; 11 april 2006, 23:16.Nikon, Apple & Epson
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MacTheKnifeInderdaad geflitst, want f22-1/250 en met dit weer...
Edit: 2 crops toegevoegd.BD0497BE : Nikon body + glas
www.RudyVerrijt.info
Comment
-
Ik ben tot dusver nog niet onder de indruk.
Is het mogelijk om eens wat testjes te schieten uit bijvoorbeeld een krant of een muntstuk teneinde een idee te hebben van de optische kwaliteiten?Minder glas dan vroeger, maar beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vantjeIk ben tot dusver nog niet onder de indruk.
Is het mogelijk om eens wat testjes te schieten uit bijvoorbeeld een krant of een muntstuk teneinde een idee te hebben van de optische kwaliteiten?
Wat bedoelt TS met "échte" foto's.
Sorry, maar met elk van mijn lenzen op mijn D200 maak ik scherpere, helderder en kleurvastere foto's.
Of het moet zijn dat deze dermate gecomprimeerd zijn dat alle scherpte verloren is ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FonzieEr staat hier ergens op het forum een link naar een lenstest van deze lens met de D200 en DxO analyzer. Daar kwam hij zeer goed uit.
Comment
Comment