Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijs Nikon AF-S 70-200 VR

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: prijs Nikon AF-S 70-200 VR

Prijsofferte gevraagd bij Digame, met dit als resultaat :

70-200MM F2.8 AFS G VR IF-ED + HB29 (bajonet)
    Levertermijn: quasi onmiddellijk (1 werkdag).
    Richtprijs: 2399 euro btw inbegrepen.
    Onze prijs: 1949 euro btw inbegrepen.

mvg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dahlgren
      Hoe kleiner het bedrag, hoe kleiner het verschil.

Een nikon 600mm f/4 is één van de uitersten denk ik

België:14.650€
      Nederland: 7.995€

Das bijna de helft duurder

nu terug ontopic: corné en konijnenberg zijn geod van service en goed van prijs !!!

Dahlgren
      Voor een groentje weet jij er wel heel veel van .....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom
        Voor een groentje weet jij er wel heel veel van .....
        Das ander niet zo moeilijk,

Ge surft wat rond en ge vind de prijzen online van Nederland en die leg je naast de die van België

Ik snap ook niet waarom er zo'n groot prijsverschil is. Maar zal er in de toekomst wel van profiteren

Dahlgren

Comment

Ik heb de mijne gekochtvoor de ronde prijs van 1600 euro, inbegrepen een originele UV filter van Nikon bij JAPANCAMERA, door vooraf eerst te onderhandelen met Herman, ik ben hem wel zelf gaan ophalen op de fotobeurs te Berchem, volgende beurs 21 mei te berchem alpheusdal , en 5 juni Oostende mediacenter.

Comment

Met ook eens gan kijken op de sitie van japancamera.
            Zitten voor bepaalde objecten wel goed in prijs voor anderen er dan weer boven.
            Maar de 70/200 is scherp in prijs.
            Zijn bij deze de lensen in nieuw staat of zoals op hun home pagina 2de hands?
            peter.
            Body : Fuji X-T4, lenzen : XF8-16mm F2.8 LM WR, XF16-55mm F2.8 LM WR, XF50-140mm F2.8 R LM OIS WR, XF56mm F1.2 R, manfrotto statief. Op verlanglijstje: XF150-600mm

Comment

Zijn bij deze de lensen in nieuw staat of zoals op hun home pagina 2de hands?
              Dat zijn wel degelijk nieuwprijzen, en je kan in sommige gevallen zelfs nog onderhandelen over de prijs met Herman.
              Normaal gezien voert hij zelf rechtstreeks in uit Japan.

Comment

Camerajapan lijkt mij inderdaad scherp geprijsd.
                Meer en meer zie je dus bedrijven opduiken die zich zeer concurentieel opstellen. Een goeie zaak zou ik zeggen. België blijft ondertussen toch nog altijd koploper voor de hoge prijzenpolitiek.

Groetjes,
                Pol.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
                  België blijft ondertussen toch nog altijd koploper voor de hoge prijzenpolitiek.

Groetjes,
                  Pol.
                  Hallo allen,

Wel ik durf eerder het tegendeel te beweren: mij D200 kocht ik bij de lokale dealer (wachttijd 3 weken) tegen een prijs die ik online niet kon vinden. Meer nog : ik stond eerst 3 maand op de wachtlijst bij een online handel en zou meer dan 100 euro hebben moeten opleggen !

Wat betreft lenzen kreeg ik bij Metrofoto een prijs die slechts 6% hoger was dan de goedkoopste online prijs. Daarvoor rij ik niet 2 X 300 km naar het noorden van NL om maar te zwijgen van evt. garantieperikelen.

Ik denk dat het stilaan begint te dagen bij (sommige?) Belgische handelaars : een tendens die met de komst van Konijnenberg (of was het kamera-express) naar Turnhout enkel maar kan versterken.

Mijn advies is dan ook : spreek eens met uw lokale dealer, evt. met de online prijs bij de hand en wie weet doet hij U een voorstel dat U niet kan weigeren...

Groeten

Silent M.

Comment

Ik heb gelijkaardige ervaring als Silent M wat de D200 body betreft: 1525 Euro bij de lokale handelaar.
                    En de Nikkor 80-200 (na onderhandelen) aan 960; nauwelijks duurder dan de goedkoopste online-shop zou ik zeggen.

Groetjes
                    Kurt
                    http://maddog-photography.smugmug.com/

Comment

Working...
                    X