Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikkor 18-200 VR , waar nog te koop ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikkor 18-200 VR , waar nog te koop ?

Vreemd toch dat er ineens op verschillende plaatsen lenzen over zijn. Zou dit misschien iets te maken hebben met het incident van een paar weken geleden ten huize van De Beukelaer???
    Spijtig dat sommigen nu nog op hun honger zitten te wachten. De mijn is alvast bij mijn leverancier binnen ben wordt wellicht morgen geleverd. Ben benieuwd wat dat zal geven.

Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Inca in Nederland zit in zak en as. Bestelorders van tegen de 1000 lenzen liggen in de vertikale kast.
      Wat indien ook hun kontrakt met Nikon als hoofdverdeler verstrijkt. Zullen ze dan die resterende lenzen nog ontvangen ?
      Is dit bij BD ook zo ?
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

Comment

Bij Grobet hadden ze mij belooft dat de lens eind april ging worden na dat ze contact hebben gehad met Nikon europe, toen ik gisteren mijn lens ging afhalen hebben ze er 20 geleverd bij Grobet en die waren allemaal gereserveerd en de volgende levering verwachten ze pas binnen een paar maanden wist een medewerker mij te vertellen. Maar of H. De Beukelaer & C° nog zal uitleveren van de gereserveerde lensen aan de fotoboer is nog de vraag bij Grobet houden ze hun hart vast als Nikon europe begin volgende maand alles overneemt.
        Nikon materiaal

Comment

Probeer eens de Gouden Gids bij de hand te nemen, en alle fotohandelaars met betekenis in de buurt te telefoneren. 'K weet het, lijkt debiel, maar op deze manier heb ik m'n 18-200 VR op amper 3 dagen kunnen bemachtigen.
          Veel succes!
          Le talent n’existe pas. Le talent, c’est d’avoir l’envie de faire quelque chose (Jaques Brel).

Comment

In de media-markt in Oostende hadden ze er nog een 18-200VR liggen. Er waren er enkele geleverd en die waren in 1 dag de deur uit..

Tjah, 't was een zonde om dit laatste exemplaar te laten liggen

Gisteren wat testplaatjes geschoten and I love this lens :-)
            Het is geen 70-200 (ik was die scherpte gewend geworden ), maar voor dagelijkse huis-en-tuin toepassingen een schitterende lens.
            Alleen op 18mm vind k dat de distorsie toch wat groter is dan de 18-70 lens...
            ---------------------------------------------
            Nikon D750 + wat glasservies

Comment

Wat was de prijs bij Mediamarkt Oostende ? Vind het niet terug in hun folder.

Comment

Ze stond aan 749 EUR

Ok, Corné levert ze een 75-tal EUR goedkoper, maar daar zit je met een vrij lange leveringstermijn...

Comment

En ik dacht dat MediaMarkt zo goedkoop was ? Maken die daar geen reclame rond ?

Comment

Als je in een straal van 25 km een goedkopere prijs vindt, betaalt mediamarkt het verschil terug. Deze regel geldt niet voor online-shops.

Ken jij een winkel in een straal van 25 km van Oostende, waar de prijs van de 18-200 goedkoper is?

If yes, lemme know, das altijd leuk meegenomen é en ge krijgt een pint van me

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door smoetje
                      Als je in een straal van 25 km een goedkopere prijs vindt, betaalt mediamarkt het verschil terug. Deze regel geldt niet voor online-shops.

Ken jij een winkel in een straal van 25 km van Oostende, waar de prijs van de 18-200 goedkoper is?

If yes, lemme know, das altijd leuk meegenomen é en ge krijgt een pint van me
                      Wel mediamarkt Antwerpen tov Foto Rembrandt
                      €749 tov €635 is wel een groot verschil(nog altijd 4600 ballen, daar kunt ge eens goed van eten dacht ik)

Hubert
                      Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
                        Wel mediamarkt Antwerpen tov Foto Rembrandt
                        €749 tov €635 is wel een groot verschil(nog altijd 4600 ballen, daar kunt ge eens goed van eten dacht ik)

Hubert
                        Foto Grobet ook 635€ is nog dichter als foto Rembrandt
                        Nikon materiaal

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lohad
                          Foto Grobet ook 635€ is nog dichter als foto Rembrandt
                          Voila

Hubert
                          Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Bij Action shop Oostende : de lens voor € 729 (heb wel 4 weken moeten wachten); de D200 had ik onmiddellijk voor € 1739

Comment

Gisteren bij Rembrandt lagen er een tiental op het schap - voor zover ik kon zien wel allemaal al gereserveerd - maar is toch een teken dat ze geleverd worden denk ik...
                              Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Velo
                                Bij Action shop Oostende : de lens voor € 729 (heb wel 4 weken moeten wachten); de D200 had ik onmiddellijk voor € 1739
                                Wel vrij hoge prijzen
                                BD0497BE : Nikon body + glas
                                www.RudyVerrijt.info

Comment

Working...
                                X