Re: Zeer slechte service van Sigma !!!
Als ik het goed begrijp mag ik enige hoop koesteren om mijn lens deze week terug te hebben.
Ik hoop ook zo vlug mogelijk het andere bestelde materiaal te ontvangen.
In ieder geval geval het gaat er mij niet om wie wel of niet in fout is en ik kan heel goed begrijpen dat de verkopers volledig afhankelijk zijn van de de leverancier (hier Sigma), maar persoonlijk vind ik dit voor de consument niet echt kunnen.
Ik heb ooit mijn vorige Minolta eens moeten terugsturen voor herstelling. Na 8 weken en heel veel aandringen van mijzelf had ik hem terug. Hier kon de winkelier ook niets aan doen maar ik heb toen met Minolta contact opgenomen en plotseling wou men mij wel een vervangtoestel leveren in afwachting...
Ik vind dat grote marktspelers zoals Sigma een beter sevice moeten kunnen leveren en voor alle duidelijkheid het is zeker nooit de bedoeling geweest om Corné in een slecht daglicht te stellen hé.
Als ik het goed begrijp mag ik enige hoop koesteren om mijn lens deze week terug te hebben.
![Good](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/good.gif)
In ieder geval geval het gaat er mij niet om wie wel of niet in fout is en ik kan heel goed begrijpen dat de verkopers volledig afhankelijk zijn van de de leverancier (hier Sigma), maar persoonlijk vind ik dit voor de consument niet echt kunnen.
Ik heb ooit mijn vorige Minolta eens moeten terugsturen voor herstelling. Na 8 weken en heel veel aandringen van mijzelf had ik hem terug. Hier kon de winkelier ook niets aan doen maar ik heb toen met Minolta contact opgenomen en plotseling wou men mij wel een vervangtoestel leveren in afwachting...
Ik vind dat grote marktspelers zoals Sigma een beter sevice moeten kunnen leveren en voor alle duidelijkheid het is zeker nooit de bedoeling geweest om Corné in een slecht daglicht te stellen hé.
![Roll Eyes (Sarcastic)](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/rolleyes.gif)
Comment