Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de kitlenzen of andere lenzen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• de kitlenzen of andere lenzen

na veel hier gelezen te hebben zit ik toch met een vraaagje.ik ben een beginner in spe,heb een gewoon digitaal toestel maar wil overstappen naar een nikon D50. ik wil van fotografie mijn hobby maken,waarvoor ik het zou gebruiken;gewone foto's,landschappen(niet zo heel veel) en nogal veel sport(voetbal in de dag)en binnenhuis.nu mijn vraag,ik kan een paar lenzen kopen als eerste een Tamron AF 28-80MM F3.5-5.6 als tweede; een nikon AF-S DX 18-70MM F3.5-4.5 G en als derde een nikon AF 35-70MM F 2.8 D of zou ik voor de body en kitlens AF-S 18-50 gaan welke lens in in mijn geval de beste?

groeten marc

Re: de kitlenzen of andere lenzen

Hoofdletters, komma's, punten, en spaties kan je mss eerst kopen

De voordelen:
    nikon AF 35-70MM F 2.8 D: lichtsterk, maar geen breedhoek.
    nikon AF-S DX 18-70MM F3.5-4.5 G: wel breedhoek, en een heel klein beetje tele zoals de eerste Nikon. Minder lichtsterk spijtig genoeg.
    Kitlens: is dit niet de nikon "AF-S DX 18-70MM F3.5-4.5 G"?

Veel plezier met je zoektocht
    flickr

Comment

Ik dacht dat de kitlens van de D 50 nikon "AF-S DX 18-55MM F3.5-4.5 G was ?
      Nikon D50 - AF-S Nikor 18-55 mm - f 3,5-5,6.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boxer1
        na veel hier gelezen te hebben zit ik toch met een vraaagje.ik ben een beginner in spe,heb een gewoon digitaal toestel maar wil overstappen naar een nikon D50. ik wil van fotografie mijn hobby maken,waarvoor ik het zou gebruiken;gewone foto's,landschappen(niet zo heel veel) en nogal veel sport(voetbal in de dag)en binnenhuis.nu mijn vraag,ik kan een paar lenzen kopen als eerste een Tamron AF 28-80MM F3.5-5.6 als tweede; een nikon AF-S DX 18-70MM F3.5-4.5 G en als derde een nikon AF 35-70MM F 2.8 D of zou ik voor de body en kitlens AF-S 18-50 gaan welke lens in in mijn geval de beste?

groeten marc