Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs Minolta lenzen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Prijs Minolta lenzen

Na goedkope body's zijn er nu bij sommige webwinkels blijkbaar ook redelijk geprijsde originele Minolta-lenzen te vinden.
    (Mogelijk was dit al eerder het geval, maar 't was me in elk geval nooit opgevallen).

Bv. de 17-35/2.8-4 D en de 28-75/2.8 D, beide voor €269 per stuk. Als ik me niet vergis, is dat slechts een 50 à 60% van de normale prijs...
    Last edited by K-2; 3 maart 2006, 09:02.
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Re: Prijs Minolta lenzen

Waar, ben ook opzoek naar een aantal lenzen.
    Groetjes Goofy
    Konica-Minolta Dynax 5D + KM 18-70 kitlens - Sigma 70-200 F2.8 EX DG APO | Minolta Dimage 7 | Minolta Dynax SPxi

I only hope that we don't lose sight of one thing - that it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Comment

Konijnenberg, Kamera-express, Topvision

Deze lage prijzen gelden duidelijk niet voor alle lenzen (maar toevallig wel voor een paar in de range die mij interesseerde ). Sommige ervan zijn niet in voorraad en moeten besteld worden, andere zijn meteen leverbaar, dus even uitkijken en vergelijken zou ik zeggen .
      Last edited by K-2; 23 februari 2006, 11:56.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2
        Konijnenberg, Kamera-express, Topvision

Deze lage prijzen gelden duidelijk niet voor alle lenzen (maar toevallig wel voor een paar in de range die mij interesseerde ). Sommige ervan zijn niet in voorraad en moeten besteld worden, andere zijn meteen leverbaar, dus even uitkijken en vergelijken zou ik zeggen .
        Toeval dat het juist de lenzen zijn die eigenlijk door Tamron geproduceerd worden? Denk het niet...

Heb mijn 28-75 voor 325 "nieuw tweedehands" gehad, geweldige lens toch
        flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh
          Toeval dat het juist de lenzen zijn die eigenlijk door Tamron geproduceerd worden? Denk het niet...

Heb mijn 28-75 voor 325 "nieuw tweedehands" gehad, geweldige lens toch
          325 valt dan nog dik mee ; je hebt ze ondertussen ook al even kunnen gebruiken terwijl ik ze pas maandag in de bus heb...

Vooral voor die 17-35 vind ik het een behoorlijk groot verschil. In de meeste prijslijsten staat die aan 490 à 560 euro (de 28-75 "slechts" voor 380 à 460).

Ik denk eigenlijk niet dat het zomaar aan Tamron toe te schrijven is. Je ziet dit slechts bij enkele winkels, en bv. nauwelijks bij de Tamron-varianten zelf, maar vrijwel enkel bij de Minolta's.

Gewoon een beetje rondkijken nu, denk ik, en met wat geluk vind je de lens die je zoek ergens splinternieuw aan spotprijs.

Comment

Working...
          X