Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Manuele Nikkor 50mm 1:1.4

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Manuele Nikkor 50mm 1:1.4

Ik heb hier al wat gelezen over oude manuele lenzen en digitale toestellen. Heeft er iemand een idee of deze lens bruikbaar is op een D200? Ik kan het nog niet testen want de D200 is nog niet afgeleverd.

Re: Manuele Nikkor 50mm 1:1.4

Werken zal ze m.i. wel doen mss nog even geduld
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Als het een AI of AI-s is, geen probleem.
      Nikon, Apple & Epson

Comment

Ja de lens is prima bruikbaar op je d200
        tip: er zitten vier geheugenbankjes in waarin je persoonlijke instelling kunt opnemen. geef elke geheugenbank een naam bv (24mm voor een manual focus zoom 24-40) of (50 mm voor je oude standaardlens) en geef in het geheugenbank aan dat er een 50mm lens op zit met een f1.4 lens. zodra je een niet autofocus lens op je d200 zit kiest hij de ingestelde lens die in je geheugenbank staat opgenomen. Slimmigheidje waar de fotowinkel nog niet achter gekomen was. succes met je d200
        Oorspronkelijk geplaatst door Stefan D
        Ik heb hier al wat gelezen over oude manuele lenzen en digitale toestellen. Heeft er iemand een idee of deze lens bruikbaar is op een D200? Ik kan het nog niet testen want de D200 is nog niet afgeleverd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vrouwenvelder
          Ja de lens is prima bruikbaar op je d200
          tip: er zitten vier geheugenbankjes in waarin je persoonlijke instelling kunt opnemen. geef elke geheugenbank een naam bv (24mm voor een manual focus zoom 24-40) of (50 mm voor je oude standaardlens) en geef in het geheugenbank aan dat er een 50mm lens op zit met een f1.4 lens. zodra je een niet autofocus lens op je d200 zit kiest hij de ingestelde lens die in je geheugenbank staat opgenomen. Slimmigheidje waar de fotowinkel nog niet achter gekomen was. succes met je d200
          Zo zie je maar.
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Bedankt voor de tip! Eerst zal ik die D200 eens wat onder de knie moeten krijgen. Hoe sneller ik hem heb hoe beter, maar dat heb ik niet zelf in handen.

Comment

Working...
            X