Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De eerste foto's van de Sigma 17/70.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De eerste foto's van de Sigma 17/70.

hallohallo,

tijdens mijn 'onderzoek' naar de mogelijkheden van deze lens ben ik volgende topic tegengekomen.

Er is dus duidelijk geen eenduidig positieve of negatieve commentaar te vinden

Comment

Reacties over deze lens is idd erg verschillend.
      Ik heb de lens nu voor ongeveer een weekje en ik ben er zeer tevreden over. Nu ben ik welliswaar een amateur maar op mijn d50 draait ie prima.
      Scherpstellen doet ie prima zelfs bij dimlicht en dat is mede dankzij de 2.8 uiteraard maar ook bij kleinere F-stops doet ie het beter en sneller dan mijn kitlens.
      Over het zoomgeluid hoor je mij niet klagen, misschien wel een tikje harder dan de kitlens maar absoluut acceptabel. (vlindertjes zullen er niet van wegvliegen. )
      Contrast, vervorming, vign. , zijn allemaal onder controle. (niet meer dan alle andere lenzen met hetzelfde bereik)
      Alleen in het begin moest ik ff wennen aan de richting van het draaien bij inzoomen want die is nl andersom geplaatst dan wat ik meestal gewend ben.
      Al met al een zeer terechte vervanging voor mijn kitlens en zeker voor deze budget-prijs in mijn mening.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door smartpics Bekijk bericht
        En nu kom je hier je hart luchten? Nou ja, bedankt dan...
        ben je een broer van otto knap

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk bericht
          ben je een broer van otto knap
          Deze thread dateert van 2006, het is nu 2009...
          Aan jou om uit te maken of je deze zinloze discussie terug wil oprakelen
          Mvg, Fre

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fre310 Bekijk bericht
            Deze thread dateert van 2006, het is nu 2009...
            Aan jou om uit te maken of je deze zinloze discussie terug wil oprakelen
            zag het toevallig , was op zoek naar reacties van die lens want nu komt er een nieuwe uit met ingebouwde motor

Comment

zag het toevallig , was op zoek naar reacties van die lens want nu komt er een nieuwe uit met ingebouwde motor
              deze lens is weer actueel en ligt nieuw in de winkels
              hier testfoto,s voor wie intresse heeft

Comment

Ik heb er zo eentje gehad.....2 jaar geleden gekocht..... met ingebouwde motor
                Aardig lensje hoor zeker voor zijn geld,maar je moet wel een goed exemplaar treffen.
                [is bij meerdere lenzen zo].

gr.ron.
                http://exhi-fotografie.nl

Comment

Working...
                X