Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Re: Sigma 70-200 EX 2.8 Minolta

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door TeleCaster
    ik ging vanwege mijn eerdere prosumer S602Z voor de opvolger S9500 die zo'n 650 euro's kost, besloot toch in de wereld van de dSLR te stappen en ging voor vergelijkbaar bereik (let op: niet kwaliteit) naar € 1895,-.
    Zou ik nu gaan voor de Minolta 70-200 dan mag daar nog zo'n 1100 euro bij en zou ik op € 3000,- uitkomen.
    Da's niet helemaal meer een normale (in)stap denk ik zo (mocht ik dit al willen).
    Mja, ik kom ook van een S602z, heb de boot lang afgehouden om een dslr aan te schaffen omdat ik juist wel wist dat de lenzen mij een klein fortuin gingen kosten! Vandaar dat ik ook begonnen ben met een 2e handse D30, dan had ik al direkt meer budget voor goeie lenzen, want een deftige body met prutslenzen, dan blijf ik liever bij een goede prosumer...
    Maar allee, we wijken af

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filipperke
      Heb een Sigma 70-300 liggen wel niet zo lichtgevoelig (zou moeten kijken en ben nu op het werk)... als je wil mag je hem lenen

Grtz
      thanks, maar ik heb via via een minolta 75-300 F4,5-5,6 voor 75 eurie mogen overnemen, die ga ik maar als vakantielens gebruiken.

@Tony smeT

precies! het ging hier ook alweer over??
      het is helemaal niet zeker of jij wel ziet wat ik zie.
      Telecaster weblog
      km5D, sigma 70-200 2.8 ex dg apo, 50mm 1.4 en nog zo'n kitlens

Comment

Het ging hier over de Sigma 70-200 f2.8, wat een goeie lens is. Overigens heb ik er destijds € 1.100,00 voor betaald/minolta vatting. Effe wat anders. En ik heb hem laatstelijk verkocht voor een nette prijs, toch Rudy

Je kunt voor deze lens dan beter 2de hands zoeken. Er zijn heel goede exemplaren te vinden.

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Working...
        X