Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikor 18-200 VR probleem ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikor 18-200 VR probleem ?

Mijn Nikon 18-200 VR heeft dat ook, is 100% normaal voor deze lens. Of je het leuk vind is een ander punt, maar als het niet wilt zul je op zoek moeten naar een heel ander type lens.

Comment

Ik ga ze seffens gewoon terug oppikken en dan
      kan ik eindelijke terug fotootjes beginnen maken.
      *** 2 x Nikon D500 - Nikkor 16-80 & Nikon 80-400 VRII & SB 600 ***

Comment

Ik heb die lens even op mijn D50 gezet, en vervolgens naar boven en naar onder gericht, en die blijft mooi vaststaan.......dus lijkt het erop dat ze je iets proberen wijs te maken met te zeggen dat iedere 18-200 dat heeft.

Comment

Volgens mij moet de lens toch blijven staan hoor
          Nikon materiaal

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lohad
            Ik heb net ook mijn 70-200 getest en hij blijft mooi staan !!!
            Deze draad gaat over probleem met de AFS VR 18-200.

Comment

Verdorie, ik ga hem toch terug binnen doen.
              Naast de lens creep, zit er nu ook nog speling tussen het binnenwerk en
              de buitenkant van de lens.
              Nu moeten ze me maar een nieuwe lens toesturen.
              Dank u beukelaar !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door facehugger
                Dank u beukelaar !
                Dit kan duiden dat de schroefjes in de lens zijn losgekomen.
                Normaal zitten die goed vast maar door de lens een paar keer open te schroeven komen die schroefjes makkelijker los.

Wanneer je de lens terugstuurd gaan ze waarschijnlijk de schroefjes terug aandraaien.

Ik hoop dat je een nieuwe lens krijgt want dit zou in de toekomst bij deze lens terug kunnen gebeuren.
                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Dank u beukelaar !
                  Misschien hoor je het niet graag, maar ook dat is redelijk normaal, probeer eens te vergelijken met een "normaal" exemplaar.
                  Het gaat om een extreme lens, superkompakt, licht, VR, 11x zoom, daar zijn toegevingen nodig. Bijvoorbeeld in de vorm van een dubbel uitschuivend systeem, waar automatisch meer speling op zit.
                  Het is geen profi-lens, maar gewoon een lowcost allrounder, hou dat in gedachte!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
                    Misschien hoor je het niet graag, maar ook dat is redelijk normaal, probeer eens te vergelijken met een "normaal" exemplaar.
                    Het gaat om een extreme lens, superkompakt, licht, VR, 11x zoom, daar zijn toegevingen nodig. Bijvoorbeeld in de vorm van een dubbel uitschuivend systeem, waar automatisch meer speling op zit.
                    Het is geen profi-lens, maar gewoon een lowcost allrounder, hou dat in gedachte!
                    Sorry, maar voor mij is 730 euro geen lowcost !
                    Ik ben niet in de financiele staat om duizenden euro's te betalen voor een lens.

Als je nu sprak over 200-300 euro, dan kan je over low cost spreken.
                    En daarbij, die mogen zoiets ook niet voorhebben.

Als ik een low-cost auto koop (daiwoo ofzo) verwacht ik ook dat deze auto normaal rijdt.
                    Als de motorkap voordurend open vliegt, dat is dat toch niet normaal.
                    Dat hem de duimen moet leggen tegen ne porshe, das wel normaal.

Een lens hoort niet vanzelf in elkaar of uit elkaar te klappen.
                    Sorry, da's mijn gedacht, no offence .. 8-)
                    Last edited by facehugger; 27 maart 2006, 11:53.

Comment

Sorry, maar voor mij is 730 euro geen lowcost !
                      Ik ben niet in de financiele staat om duizenden euro's te betalen voor een lens.

Als je nu sprak over 200-300 euro, dan kan je over low cost spreken.
                      En daarbij, die mogen zoiets ook niet voorhebben.

Als ik een low-cost auto koop (daiwoo ofzo) verwacht ik ook dat deze auto normaal rijdt.
                      Als de motorkap voordurend open vliegt, dat is dat toch niet normaal.
                      Dat hem de duimen moet leggen tegen ne porshe, das wel normaal.

Een lens hoort niet vanzelf in elkaar of uit elkaar te klappen.
                      Sorry, da's mijn gedacht, no offence .. 8-)
                      730 voor een Nikon 11x zoom met vr is wel degelijk low-cost, een 70-200 VR kost het dubbele voor een veel kleiner bereik.
                      En ze werkt toch? en waarschijnlijk zal ze je een lang leven goede foto's geven, geloof me.
                      Je moet alleen realistisch zijn, en ik probeer je te waarschuwen voor de ontnuchtering, dat zelfs al krijg je een nieuwe, deze heel waarschijnlijk hetzelfde zal zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
                        730 voor een Nikon 11x zoom met vr is wel degelijk low-cost, een 70-200 VR kost het dubbele voor een veel kleiner bereik.
                        En ze werkt toch? en waarschijnlijk zal ze je een lang leven goede foto's geven, geloof me.
                        Je moet alleen realistisch zijn, en ik probeer je te waarschuwen voor de ontnuchtering, dat zelfs al krijg je een nieuwe, deze heel waarschijnlijk hetzelfde zal zijn.
                        In de winkel waar hij er €730 voor betaald heeft, zal hij voor de 70-200 zeker het 3 voudige betalen(€2200 tot €2400)
                        Trouwens deze lens zit wel in een totaal andere categorie. Ze is voor een specifiek doel, terwijl de 18-200 een allround wandellens is.
                        Niettegenstaande dat sta ik toch ook op de eerste rij om er één te pakken te krijgen.

Hubert
                        Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Working...
                        X