Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Help!

    Ben gisteren thuisgekomen met mijne KM 5D en kheb al een probleem. Als ik de flitser omhoog klap, valt na een paar seconden alles uit en staat er 'err' in het zoekerscherm. Het enige wat ik dan kan doen is de camera uitzetten.
    Dus: HELP! ik zit al in de problemen, of het ligt aan mij of de camera 'k Hoop dat aan mij ligt want anders...

    Nog even vermelden dat alles normaal werkt, denk ik. En er staat niets in de handleiding over dit probleem.
    Last edited by katje007; 12 januari 2006, 11:47.
    KM5D - kitlens 18-70mm/ 3,5-5,6 - Tamron 90mm/ 2,8 macro - Sigma 70-200 APO DG/2,8 +2x converter

  • #2
    Re: Help!

    is de accu vol?
    het is helemaal niet zeker of jij wel ziet wat ik zie.
    Telecaster weblog
    km5D, sigma 70-200 2.8 ex dg apo, 50mm 1.4 en nog zo'n kitlens

    Comment


    • #3
      Re: Help!

      Oorspronkelijk geplaatst door TeleCaster
      is de accu vol?
      Ja, dit vergat ik nog te melden, ze is volledig opgeladen, ik dacht ook eerst dat tprobleem daar lag.
      KM5D - kitlens 18-70mm/ 3,5-5,6 - Tamron 90mm/ 2,8 macro - Sigma 70-200 APO DG/2,8 +2x converter

      Comment


      • #4
        Re: Help!

        Oorspronkelijk geplaatst door katje007
        Ben gisteren thuisgekomen met mijne KM 5D en kheb al een probleem. Als ik de flitser omhoog klap, valt na een paar seconden alles uit en staat er 'err' in het zoekerscherm. Het enige wat ik dan kan doen is de camera uitzetten.
        Dus: HELP! ik zit al in de problemen, of het ligt aan mij of de camera 'k Hoop dat aan mij ligt want anders...

        Nog even vermelden dat alles normaal werkt, denk ik. En er staat niets in de handleiding over dit probleem.

        Wat bedoel je met "thuis gekomen" , pas uit de winkel ?
        Dan zou ik onmiddelijk terug gaan

        Zo'n terugkerende error wijst meestal op defect.

        Comment


        • #5
          Re: Help!

          Oorspronkelijk geplaatst door picasso
          Wat bedoel je met "thuis gekomen" , pas uit de winkel ?
          Dan zou ik onmiddelijk terug gaan

          Zo'n terugkerende error wijst meestal op defect.
          o nee hé, tis weeral bij mij
          hij komt uit de fnac, ik kreeg daar een mooie korting van 8% als ik lid werd, ben er nu vet mee
          KM5D - kitlens 18-70mm/ 3,5-5,6 - Tamron 90mm/ 2,8 macro - Sigma 70-200 APO DG/2,8 +2x converter

          Comment


          • #6
            Re: Help!

            Bij de Fnac kunt ge uw geld terug vragen als ge alles origineel terugbrengt binnen de 10 of 14 dagen

            Comment


            • #7
              Re: Help!

              hola: ff w88. direct uit de winkel is de interne batterij nog niet opgeladen, dus wellicht moet je de camera nog even met volle batterij laten "rusten"

              (dit heb ik in mijn winkel als instructie gekregen)
              het is helemaal niet zeker of jij wel ziet wat ik zie.
              Telecaster weblog
              km5D, sigma 70-200 2.8 ex dg apo, 50mm 1.4 en nog zo'n kitlens

              Comment


              • #8
                Re: Help!

                Hmm, nee ga er maar zo snel mogelijk mee terug zelfs al is de batterij maar een klein beetje opgeladen moet hij het nog doen of zou hij zoiezo geen error mogen geven.

                Greets
                HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

                Comment


                • #9
                  Re: Help!

                  Probleem opgelost Ben gisteren teruggegaan naar fnac en er was dus een defekt, ik heb onmiddellijk een nieuw toestel gekregen Ik had wel geluk dat er nog één voorradig was. Vrijdag de dertiende heeft mij dus geen ongeluk gebracht! Als je hier in dit geval van geluk kan spreken tenminste
                  KM5D - kitlens 18-70mm/ 3,5-5,6 - Tamron 90mm/ 2,8 macro - Sigma 70-200 APO DG/2,8 +2x converter

                  Comment


                  • #10
                    Re: Help!

                    Oorspronkelijk geplaatst door katje007
                    Probleem opgelost Ben gisteren teruggegaan naar fnac en er was dus een defekt, ik heb onmiddellijk een nieuw toestel gekregen Ik had wel geluk dat er nog één voorradig was. Vrijdag de dertiende heeft mij dus geen ongeluk gebracht! Als je hier in dit geval van geluk kan spreken tenminste
                    je hebt dus twee camera's gekregen voor de prijs van één camera

                    sugar
                    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                    http://supermasj.zenfolio.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: Help!

                      Oorspronkelijk geplaatst door sugar
                      je hebt dus twee camera's gekregen voor de prijs van één camera

                      sugar
                      'k moest de defekte wel afgeven hé , spijtig genoeg, zonder flits werkte hij nog...
                      KM5D - kitlens 18-70mm/ 3,5-5,6 - Tamron 90mm/ 2,8 macro - Sigma 70-200 APO DG/2,8 +2x converter

                      Comment

                      Working...
                      X