Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sony T5 / 7 / 9

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• sony T5 / 7 / 9

zijn er mensen met ervaringen met deze toestellen

de 9 is de meest recente
    een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

Re: sony T5 / 7 / 9

De T5 is gelijk qua kwaliteit aan de T7. Het enige verschil is dat bij de T7 het zoomknopje boven op de camera zit en bij de T5 aan de achterkant wat ik zelf makkelijker vind om te bedienen. T7 is wel platter dan T5 maar vind zelf de t5 al plat genoeg. De T9 is het nieuwste model van de Sony reeks. De T9 ziet er hetzelfde uit als de T5 alleen heeft de T5 5 miljoen pixels en de T9 6 miljoen. Ook is de T9 uitgebreider dan de andere types zo kan heb je de keuze om 16:9 alles te laten zien dus breedbeeld. Kan nou niet zeggen of het een verbetering is qua fotokwaliteit maar het is iig de sterk verbeterde versie.

Comment

momenteel kost een T5 ongeveer een 250 euro, in de meeste tijdschriften komt hij op alle vlak (zeker snelheid en kwaliteit van beeld, maar ook kwaliteit van de LDC achterop 230.000 pixels ! waw) er als de beste uit !

een T9 kost ongeveer 479 met hoesje

vraag is natuurlijk of die 200 euro echt een must is voor een toestel dat eigenlijk niet zovéél zal gebruikt worden ...

Comment

ik vond de T5 bij PIXMANIA tegen 298, en daarop krijg je een 15 euro korting met een speciale aktie via een tijdschrift, dus eigenlijk toch nog 283 euro tegenover 479
        tenzij hij ergens goedkoper staat, anderzijds ben ik nu ook niet zo'n muggenzifter over eurokes, maar toch er blijft een groot verschil tussen die modellen dat moet afgewogen worden tegen de meerwaarde

Comment

Heb met nieuwjaar in de feestzaal een hele avond met een T7 zitten spelen.
          Dit was mijn eerste ervaring met een Sony toestel en ik vond het qwa snelheid en LCD een uistekend toestel maar de menustruktuur vond ik ondermaats en de fotos nog waren nog veel slechter. (al leken ze toen op het schermpje prima gelukt)

Als ik dan mijn broer zijn fuji pak dan weet ik het toch heel snel hoor.
          Daarom heb ik zelf ook besloten om na 3 canon toestellen nu eens een fuji aan te kopen. De fotokwaliteit is alvast van het allerbeste niveau.

Dit is mijn persoonlijke mening hierover hé
          Fujifilm Finepix F31fd

Comment

Vergeet ook niet dat de T9 niet zomaar hetzelfde modelleke met een hoger nummer is en een iets andere layout (zoals de vorige modellen van de T-reeks wel waren)

De T9 is namelijk de eerste ultra-compact met folding lens die optische stabilisatie heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jover
              Vergeet ook niet dat de T9 niet zomaar hetzelfde modelleke met een hoger nummer is en een iets andere layout (zoals de vorige modellen van de T-reeks wel waren)

De T9 is namelijk de eerste ultra-compact met folding lens die optische stabilisatie heeft.

ik lees overal goede, eigenlijk zeer goede commentaren over de T5 en T 9

de T7 is merkelijk minder goed

de T 9 zou momenteel de beste zijn

ik twijfel nog en zou graag es een gebruiker van die nagelnieuwe T9 zijn mening lezen

Comment

Ik moet mijn eigen verbeteren want het was een T9 ipv een T7 waar ik die bewuste avond mee gespeeld had
                Fujifilm Finepix F31fd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twido
                  Ik moet mijn eigen verbeteren want het was een T9 ipv een T7 waar ik die bewuste avond mee gespeeld had

Hi
                  ben je zeker dat het geen T5 was dan? Hoewel die stukken beter zou zijn dan de T7, maar net weer iets minder dan de nieuwe T9?

De T9 was immers maar uit na 1 januari 2006.

Comment

Nee hoor het was een T9 en hij was nagelnieuw (ze hadden hun T7 laten vallen met een kromme lens tot gevolg) De reparatie was zo duur dat ze liever het nieuwste model aankochten.

Ik heb mijn F11 nu ook en ik kan je verzekeren dat het een uitstekend toestel is waar de T9 niet aan kan komen rieken.
                    Daarbij is deze ook nog niet in België verkrijgbaar
                    (www.camerland.nl op 2 dagen was hij hier, verzendkosten 10.5 euro)
                    Hij is razend snel (schutterlag)
                    de menus zijn eenvoudig en makkelijker te gebruiken dan bij de T9.
                    Maar wat de foto's binnen betreft overklast hij de T9 in lichtjaren.

Ik wil hier geen aankoop beveling geven hoor maar ga eens wat foto's trekken in een winkel met beide toestellen en dan zal je me snel gelijk geven (alhoewel het pas echt duidelijk word op je computerscherm)

In ieder geval veel suc6 met je zoektocht en aankoop.
                    Hopelijk ga je net zo tevreden zijn dan ik nu ben
                    Fujifilm Finepix F31fd

Comment

Working...
                    X