Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

minolta 5d goedkoper dan canon 350d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: minolta 5d goedkoper dan canon 350d

    Oorspronkelijk geplaatst door Bartfliet
    op topfoto.be is hij nog duurder dan als ik em in de winkel kan kopen...dus liever niet, toch bedankt
    Dat was maar als voorbeeld bedoeld (kon niet direkt op een andere komen)
    Ik bedoelde er alleen maar mee dat bij sommige online winkels men kan kiezen om de camera af te halen.
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #17
      Re: minolta 5d goedkoper dan canon 350d

      Of de 5D nu goedkoper was of niet was voor mij niet echt het belangrijkste.
      Mijn voorkeur was vooral vanwege de AS en het feit dat de body mij veel beter in de hand lag dan die van de 350d (+ dat ik voordien altijd heel goeie ervaring met Minolta had en ik er nog een paar lenzen van heb die nu ook AS hebben...).

      En ik ben van de 5D tot nu toe in elk geval bijzonder tevreden .
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

      Comment


      • #18
        Re: minolta 5d goedkoper dan canon 350d

        Oorspronkelijk geplaatst door hyperlite
        In welke winkel is dat dan?
        In Action shop. daar heb je de 5D met een 28-70mm lens + 256mb kaart + tas voor 910euro. Dacht ik toch, of iets in die aard, in ieder geval, goedkoper als op die andere site.
        http://zwartdopzwaanorigami.t35.com/

        Comment


        • #19
          Re: minolta 5d goedkoper dan canon 350d

          Bij Bilderjoker.de staat hij al voor € 614, heb de mijne ook vandaar, en heb niet te klagen.
          flickr

          Comment


          • #20
            Re: minolta 5d goedkoper dan canon 350d

            Oorspronkelijk geplaatst door Bartfliet
            In Action shop. daar heb je de 5D met een 28-70mm lens + 256mb kaart + tas voor 910euro. Dacht ik toch, of iets in die aard, in ieder geval, goedkoper als op die andere site.
            Op pixmania.be:
            KONICA MINOLTA Dynax 5D + 18-70mm AF + 75-300mm AF + CompactFlash 512 MB : € 910
            KONICA MINOLTA Dynax 5D + objectief 18-70 AF + CompactFlash 1GB + Compatibele NP-400 Batterij + Videotas : € 852

            Comment


            • #21
              Re: minolta 5d goedkoper dan canon 350d

              Oorspronkelijk geplaatst door guRuh
              Bij Bilderjoker.de staat hij al voor € 614, heb de mijne ook vandaar, en heb niet te klagen.
              Damn die prijzen verschillen nogal in vergelijking met hier!
              KONICAMINO - DYNAX 7 D + 28-100 777€

              Hier in Dixons vragen ze voor het zelfde maar liefst 1100€ voor, je zou voor minder in het buitenland bestellen!
              Konica Minolta Dynax 7D -- Minolta - AF 50 / 2.8 Macro -- Minolta - AF 28-75 / 2.8 -- Minolta - AF 70 - 210 / 4-- Minolta - AF 50 / 1.7

              Comment


              • #22
                Re: minolta 5d goedkoper dan canon 350d

                KONICAMINO - DYNAX 5 D + 18 -70 AF bij Bilderjoker aan 609,99 € !!
                Is dit wel te vertrouwen, is nog 125 € minder dan bij Pixmania?!

                Comment


                • #23
                  Re: minolta 5d goedkoper dan canon 350d

                  Heb mijne daar gekocht, niets op aan te merken tot nu toe...

                  Engelse handleiding zit erbij
                  flickr

                  Comment


                  • #24
                    Re: minolta 5d goedkoper dan canon 350d

                    Ik gebruik ook de KM 5D. Het is een zeer goed apparaat waar je plezier al zal beleven. Wat de 2 mp minder betreft, de KM 5D heeft er 6.1 effectief, denk ik niet dat het zoveel gaat uitmaken.

                    Wel raad ik je aan je toestel ergens te kopen waar je nog als klant en niet als nummer wordt verder geholpen, zowel de dienst na verkoop.
                    In zo'n supergrote winkels is de uitleg vaak veel bondiger dan bij een echte kleine detailist die voldoende uitleg ken geven, aangezien hij ook maar een paar merken verkoopt, in plaats van enkele 10-tallen toestellen.

                    Ik ben van oordeel dat je liever 100 € meer betaald en een goede service krijgt.

                    Alvast veel succes en maak leuke foto's.
                    Konica-Minolta Dynax 5D - Standaardlens : 18-70mm
                    Zoomlens : 70-300mm - Flitser : Konica-Minolta Program 3500 xi

                    Comment


                    • #25
                      Re: minolta 5d goedkoper dan canon 350d

                      Daar wil ik best wel voor betalen, maar als er al sprake is van 300 tot 400 € verschil, daar koop ik een vette breedhoek mee
                      Konica Minolta Dynax 7D -- Minolta - AF 50 / 2.8 Macro -- Minolta - AF 28-75 / 2.8 -- Minolta - AF 70 - 210 / 4-- Minolta - AF 50 / 1.7

                      Comment

                      Working...
                      X