Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke digitale camera?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke digitale camera?

    Mijn ouders willen een digitale camera kopen, maar weten niet goed welke. Budget 300-500 euro, maar liefst niet meer dan 400 euro. Op dat vlak ben ik een totale noob, dus heb ik eens een search gedaan en kwam ik op 2 camera's uit: de Canon Powershot A40 en de Kodak DX3600. Welke van deze 2 is het beste? Mijn ouders zijn geen pro fotografen, maar ik wil toch dat de cam een goede tot zeer goede fotokwaliteit heeft aangezien ik hem ook ga gebruiken . Het hoeft niet per sé 1 van de 2 cams van hierboven te zijn, als je er betere weet, zeg het dan maar.

  • #2
    wat vind je hier van is maar 365 euro en te koop bij: http://www.bestekeus.nl/ Fuji Digitale Fotocamera A303 - 3,24 miljoen pixels een plezant toestel voor een mooie prijs
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

    Comment


    • #3
      Originally posted by CobraX
      Mijn ouders willen een digitale camera kopen, maar weten niet goed welke. Budget 300-500 euro, maar liefst niet meer dan 400 euro. Op dat vlak ben ik een totale noob, dus heb ik eens een search gedaan en kwam ik op 2 camera's uit: de Canon Powershot A40 en de Kodak DX3600. Welke van deze 2 is het beste? Mijn ouders zijn geen pro fotografen, maar ik wil toch dat de cam een goede tot zeer goede fotokwaliteit heeft aangezien ik hem ook ga gebruiken . Het hoeft niet per sé 1 van de 2 cams van hierboven te zijn, als je er betere weet, zeg het dan maar.
      Cobra,
      Volgens consumentengids was Olympus C-300 beste keuze, mijn vriendin heeft die vorige week gekocht met extra 128 mb Sandisk kaart voor minder dan 500 euro bij www.d95.nl

      Comment


      • #4
        Hallo CobraX,

        ik kan je van harte de Canon A40 aanraden, er zijn nu al twee collegas van mij die deze hebben en ze zijn er zeer enthousiast over.

        Qua prijs valt die nu ook zeer goed mee, rond de 350€ is hij zeker te vinden.

        Op het internet:
        vb: http://www.webvoordelig.nl/ A40 @ 325€ (geen ervaringen met deze site)
        In belgië: www.geheugenkaart.be A40 @ 349€ + 6€ verzending...

        Misschien kan je ook alhalen bij geheugenkaart, zend anders eens een mail via hun website, steeds een snelle en vriendelijke reply...

        Nick
        Nikon D300 & een beetje glas...
        Iets kleiners als carry everywhere

        Comment


        • #5
          Ik ben het volledig eens met interfenoke zelfs je kan eens kijken naar de prijzen of nog beter een bellen voor speciale prijs naar deze site www.geheugenkaart.be je kan er trouwens ook je camera kopen vriendelijke mensen
          Originally posted by Infernoken
          Hallo CobraX,

          ik kan je van harte de Canon A40 aanraden, er zijn nu al twee collegas van mij die deze hebben en ze zijn er zeer enthousiast over.

          Qua prijs valt die nu ook zeer goed mee, rond de 350€ is hij zeker te vinden.

          Op het internet:
          vb: http://www.webvoordelig.nl/ A40 @ 325€ (geen ervaringen met deze site)
          In belgië: www.geheugenkaart.be A40 @ 349€ + 6€ verzending...

          Misschien kan je ook alhalen bij geheugenkaart, zend anders eens een mail via hun website, steeds een snelle en vriendelijke reply...

          Nick
          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

          Comment


          • #6
            Op de site van www.geheugenkaart.be zijn alle prijzen exclusief btw !!!!!
            (behalve die van memory kaarten denk ik)

            Comment


            • #7
              Originally posted by Psychodweep
              Op de site van www.geheugenkaart.be zijn alle prijzen exclusief btw !!!!!
              (behalve die van memory kaarten denk ik)
              Moet je toch eens goed kijken.

              Maar de beste prijsvergelijking kun je maken op:
              http://pricewatch.letsgodigital.nl
              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

              Comment


              • #8
                Weet ik, was een bug in de software, als je éénmaal besteld dan krijg je dezelfde prijs inclusief BTW...

                Dus toch een pluim voor geheugenkaart

                Nick
                Nikon D300 & een beetje glas...
                Iets kleiners als carry everywhere

                Comment

                Working...
                X