Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat te doen? ?? (bestelling topvision)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wat te doen? ?? (bestelling topvision)

Ik ben van plan om een optio 230 te bestellen bij topvision (lu)
    Waar moet ik op letten, en wat moet ik vragen (in verband met garantie)en levering. Ga betalen met visa.
    Aan allen die reageren.... bij voorbaat dank.

Ik kan je een raad geven als je het toestel thuis krijgt zie of er alles in zit zoniet onmiddelijk terug sturen en het bedrag van uw rekening terug vorderen want hij beloofd wel maar ik ben al lang aan het wachten hoor op mijn garantiekaart en dat heb je niet als je via nederland gaat kopen plus daar krijg je ook altijd de nl handleidingen maar ik hoop voor u dat het goed afloopt heb je al eens gezien naar de prijs hier is dichter bij de deur kun je zelfs af halen www.geheugenkaart.be
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Heb enkele weken geleden mijn eerste digitale fototoestel bij Topvision besteld. De nieuwe Canon Ixus V3. Ik heb er wel wat moeten op wachten omdat hij pas vanaf begin november leverbaar was. Enfin, deze week is hij toegekomen.

Alles is prima verlopen. Besteld via hun site en betaald met Visa. Wel opletten bij het bestellen dat je niet meerdere malen op de verzendknop drukt, of het geld wordt meerdere keren afgeboekt.

Het toestel zat in de originele verpakking (ongeopend), welke door Topvision in een grotere doos met piepschuim werd verpakt. Alle onderdelen en documenten werden netjes meegeleverd, waaronder een Europese garantiekaart. Enige nadeel: de handleiding is enkel in het Duits, maar dat weet je op voorhand als je daar besteld. Op zich is dit geen probleem, omdat het toestel zeer gebruiksvriendelijk is en de menu's op de camera instelbaar zijn naar het Nederlands.

Belangrijk: het transport gebeurt volledig op hun verantwoordelijkheid (hun verzekering) zodat bij beschadeging of verlies onderweg de koper hiervoor niet opdraait.

Nog enkele tips: kies bij de beginpagina van de site niet voor België of Nederland, omdat ze hiervoor iets hogere prijzen noteren dan de andere landen. Als je contact neemt vie e-mail, doe dit dan niet via het invulformulier op de site, maar rechtstreeks op sales@topvision.lu . Ze reageren niet onmiddellijk, maar pas na enkele keren. (De truk is elke dag de e-mail versturen, tot ze uw gezaag beu zijn).

Ben er dus heel tevreden over. Heb toch een kleine 200 Euro bespaard met het toestel daar te kopen. Hoe hun service is bij herstellingen weet ik niet, en ik hoop dat nooit te moeten ervaren

Comment

Die winkel is veel te duur, www.webvoordelig.nl is goedkoper.

Comment

Als dat goedkoop is?????Ik heb mijn coolpix 4500 voor 681euro gekocht bij topvision en bij webvoordelig vragen ze er 837 euro voor.Heb vluchtig de prijzen eens bekeken van de overige nikon modellen en de prijzen bij topvision zijn stukken goedkoper.

Groeten Rusty
          Ik haat vriendjespolitiek

Comment

sorry, kan wel zijn, maar ik bekeek de canon powershot a40 en die kost daar
            469.00 €
            en bij webvoordelig kost ie iets van 325 € ofzo.

Comment

Working...
            X