Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Misschien heb ik heb gemist, maar enige tijd geleden was hier een discussieover de mogelijkheid van een dag georganiseerd voor mensen met Konica Minolta spullen. Dit zou ergens in januari gaan plaatsvinden.
Is hier al duidelijkheid over ? Ik heb wel belangstelling.
Met onder de kerstboom een KM Dynax 5D gevonden te hebben, ben ik eveneens supergeïnteresseerd om aan een eventuele KM-dag deel te nemen !
Ik heb de 5D-kit (met 18-70mm lens) gekocht, maar wil nu een zoomlens kopen voor mijn kersvers speeltje. Heeft iemand al ervaring met een zoomlens op de 5D ?
Eerste post ;-) Ik denk binnenkort de stap te zetten naar een minolta 5D, wordt er op de KM dag ook materiaal verkocht (nieuw materiaal)? Of zijn er prijsgunstiger winkels? Bij aankoop bv van een camera in Duitsland hoe zit het met de handleiding? Of staat die op cd-rom en kan je gewoon de taal naar behoeven selecteren? Ik heb een minolta 600si classic in héél goede staat... zijn er eventueel winkels die deze camera overnemen bij aankoop van een nieuwe?
Comment