Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie van de drie ???

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wie van de drie ???

Hallo, ik ben van plan om een digi te kopen: A40 of optio 230 ofwel coolpix 2000.Kan iemand me een beetje advies geven? Zelf heb ik de voorkeur voor de optio 230, vroeger altijd met pentax gewerkt.Heeft er iemand ervaring met shipping uit u.s.a. prijzen zijn daar nog lager dan b.v. Topvision, optio 230 in Lu 260€, in USA 190$
    Dank bij voorbaat

Ik zou het niet in usa bestellen, je moet dan immers nog taksen ed betalen. Ik kan de A40 van harte aanbevelen, lees ook de reviews er eens op na -> www.steves-digicams.com

Tom
    --Canon PS A40--
    --BD0180BE--

Comment

Je zult invoerrechten betalen op de waarde van de goederen + vermeerderd met de portkosten.

De BTW wordt berekend op de waarde van de goederen vermeerderd met de invoerrechten, de portkosten en een aanbiedingstaks indien het via de USPS gezonden wordt.

Verzendkosten via DHL, TNT of Fedex zullen nog hoger liggen.

Comment

Ik heb ook de A40, heb die bij Action shop gekocht, dat was voor 389 € dacht ik, recupel inbegrepen. Dat is dus redelijk goedkoop want ik zag al websites waar die boven de 400 € te verkrijgen is.

Het is in ieder geval een goed toestel qua prijs / kwaliteit

Comment

Originally posted by BigBlue
          Je zult invoerrechten betalen op de waarde van de goederen + vermeerderd met de portkosten.

De BTW wordt berekend op de waarde van de goederen vermeerderd met de invoerrechten, de portkosten en een aanbiedingstaks indien het via de USPS gezonden wordt.

Verzendkosten via DHL, TNT of Fedex zullen nog hoger liggen.

Comment

Bedankt, wist niet dat kosten(uit usa) zo konden oplopen.

Comment

ik heb men a40 bij www.webvoordelig.nl gekocht en betaalde er 324.50 + 17.50 verzendingskosten onder rembours voor

Tom
              --Canon PS A40--
              --BD0180BE--

Comment

Originally posted by yrud
                Hallo, ik ben van plan om een digi te kopen: A40 of optio 230 ofwel coolpix 2000.Kan iemand me een beetje advies geven? Zelf heb ik de voorkeur voor de optio 230, vroeger altijd met pentax gewerkt.Heeft er iemand ervaring met shipping uit u.s.a. prijzen zijn daar nog lager dan b.v. Topvision, optio 230 in Lu 260€, in USA 190$
                Dank bij voorbaat
                Olympus C-220 (of oude C-200) komt bij consumententest als beste voordelige keuze, de C-300 als beste keuze. Via www.google.nl kan je wel veel hierover vinden, zet wel optie Nederlandstalig aan.
                Ik ben zeer content met mijn Olympus C-720. Succes

Comment

Hallo Yrud,

Ik heb mijn optio 230 nu ongeveer 3 maanden, en ben er zeer tevreden over (ook veel manuele instellingen mogelijk).
                  Hij kwam ook van bij topvision, en een collega van mij heeft er vorige week ook een gekocht.(Woensdag besteld, vrijdag geleverd)
                  Ik betaalde nog 368 € met extra 64 Mb en draagtasje.

Groetjes Pietje

Comment

Een camera moet je pas kiezen als je heel goed weet wat je er mee wilt gaan doen. Stel dus eerst je eigen eisen vast en vertaal die in camera-termen. Ga daarna op zoek naar de best passende camera.

Ervaringen met merken die analoge camera's maakten zijn niet ALTIJD een goede leidraad bij de keuze van een digitale camera. Testen lezen, dat moeten dan wél echt goede tests zijn, is véél belangrijker.

Sterkte met je keus.

Groetjes,
                    Willem
                    Canon EOS 20D 2,5-50 1,8-50 17-40L 24-105L 70-200L ex1,4
                    http://www.xs4all.nl/~wvdburgh Updated: 3 januari 2003. Onderwater dia’s gedigitaliseerd.

Comment

ik verwachtte gistern mijn optio 230, nog niet gekregen, hopelijk maandag, kzal u nog wel informeren als hij goe presteert

Comment

Originally posted by yrud
                        Dank bij voorbaat
                        Bij http://www.letsgodigital.nl kunt u alle testrapporten vinden.
                        en onder http://pricewatch.letsgodigital.nl iedereen die het leveren kan in de Benelux met prijzen
                        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Working...
                        X