De laatste nieuwe digilux presteer boven verwachting en ver boven de schaarse foto's zoals te vinden bij bvb dpreview.com.
De camera komt verpakt in een prachtige kit, waar anderen een voorbeeld aan mogen nemen.
De lens is van topkwaliteit, alsook de software in de camera. de camera verschilt oa in dat laatste met zijn panasonic-neef die toch een pak minder presteert.
Qua scherpte is de olympus c-4000 gelijkwaardig. De leica blijft echter "anders". Best een tof toestel en voor een digitale "compact" vrij uniek in bediening.
jimmy,
Ondertussen heb ik ook een digilux. En werk zeker naar mijn verwachtingen. Ben nog wat aan het testen met de instellingen,
het wegschrijven van tiff formaat neem redelijk wat tijd inbeslag. Alsook de sd kaart is een stuk duurder zo ongeveer een kleine euro per mb.
gr E
Originally posted by edwinkoster
jimmy,
Ondertussen heb ik ook een digilux. En werk zeker naar mijn verwachtingen. Ben nog wat aan het testen met de instellingen,
het wegschrijven van tiff formaat neem redelijk wat tijd inbeslag. Alsook de sd kaart is een stuk duurder zo ongeveer een kleine euro per mb.
gr E
Comment