Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sandisk USB/SD... van de aardbol verdwenen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sandisk USB/SD... van de aardbol verdwenen?

    Hallo,

    vorig jaar was ik laaiend enthousiast over dit product....
    LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews


    Nu we een jaartje verder zijn heb ik dit nog nergens zien opduiken... ligt het aan mij?

    Ik ben op zoek naar zo een kaartje ofwel naar een SDkaartje en een usb-sd kaartlezertje, liefst zo compact mogelijk zodat ik het ook kan gebruiken als backup tijdens de avondschool!
    Er bestaan zo'n sticks met een SDkaartlezertje in de zijkant van de stick, niet?

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Sandisk USB/SD... van de aardbol verdwenen?

    Kijk eens op deze pagina
    Intern Geheugen nodig? Scherpe prijs, uit voorraad leverbaar en gratis bezorging in Nederland'
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Sandisk USB/SD... van de aardbol verdwenen?

      Oorspronkelijk geplaatst door Testedoene
      Hallo,

      vorig jaar was ik laaiend enthousiast over dit product....
      LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews


      Nu we een jaartje verder zijn heb ik dit nog nergens zien opduiken... ligt het aan mij?

      Ik ben op zoek naar zo een kaartje ofwel naar een SDkaartje en een usb-sd kaartlezertje, liefst zo compact mogelijk zodat ik het ook kan gebruiken als backup tijdens de avondschool!
      Er bestaan zo'n sticks met een SDkaartlezertje in de zijkant van de stick, niet?

      Alvast bedankt!

      Bedoelt u soms deze

      Zijn overal in Belgie verkrijgbaar



      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        Re: Sandisk USB/SD... van de aardbol verdwenen?

        Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
        Bedoelt u soms deze
        Wel ja, die bedoel ik dus. Heeft er iemand eigenlijk ervaring met die sd-kaartjes?

        Wat die usb/sd-card reader betreft is het eerder hetvolgende produktje dat ik zoek. Ik heb een usb-stick van ongeveer 5mb nodig maar als ik dit stickje gebruik samen met mijn standaard 16mb sdkaartje dan heb ik het perfecte usbstickje die ik later eventueel kan uitbreiden.




        Nu ben ik zwaar aan het twijfelen...

        Ik zou dus ofwel zo'n usb-cardreader met een sandisk ultra II 512 kopen ofwel
        een sandisk ultra II 512 met ingebouwde USB.
        Het kaartje zou ik gebruiken als extra kaartje voor m'n IXUS voor op reis maar voornamelijk zou ik er mp3's opzetten en meenemen in mijn auto (heb usb en sd aansluiting op mijn autoradio).
        Bijkomend zou ik hem ook gebruiken voor mijn avondschool backup.

        Moeilijke keuze... wat zouden jullie doen???

        alvast bedankt!
        Last edited by Testedoene; 16 december 2005, 22:08.

        Comment

        Working...
        X