Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bargain 350D 20D D50

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bargain 350D 20D D50

    Heeft er iemand ervaring met deze mensen? Dit lijkt me wel extreem goedkoop.



    Raf

  • #2
    Re: Bargain 350D 20D D50

    Ziet eruit als:

    Sorry,zojuist de laatste verkocht. Maar misschien ziet u iets anders van uw gading (tegen WEL normale prijzen)
    http://harryvantol.nl

    Comment


    • #3
      Re: Bargain 350D 20D D50

      Neen hoor,ze zijn in stock. Wel het laatste stuk maar de stock staat in Polen,Belarus en Qatar ! En laat nu dat net de reden zijn waarom ze betere prijzen kunnen geven.
      Indien intressen mag je je gegevens doorsturen en NA betaling (NA hé !) krijg je dan naam en adres van een contactpersoon ivm de garantie (1 jaar nog wel !).

      Ik zou het alleszins niet proberen. Tenzij ze eerst het toestel afsturen hé !

      Danny
      ooit ... .

      Comment


      • #4
        Re: Bargain 350D 20D D50

        Oorspronkelijk geplaatst door moeikketreimeloe
        Neen hoor,ze zijn in stock. Wel het laatste stuk maar de stock staat in Polen,Belarus en Qatar ! En laat nu dat net de reden zijn waarom ze betere prijzen kunnen geven.
        Indien intressen mag je je gegevens doorsturen en NA betaling (NA hé !) krijg je dan naam en adres van een contactpersoon ivm de garantie (1 jaar nog wel !).

        Ik zou het alleszins niet proberen. Tenzij ze eerst het toestel afsturen hé !

        Danny
        Indien dit waar is dan is het al geleden van toen ik de laatste keer mijn armen optilde dat ik nog zoiets onfris heb geroken...
        Voor een handjevol meer prenten....

        Comment


        • #5
          Re: Bargain 350D 20D D50

          Ik zal mijn geld toch niet naar die mannen versturen, want de kans is veel te groot dat ik het kwijt ben .


          De deal is te goed om waar te zijn, en dan is er meestal wel iets aan de hand.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: Bargain 350D 20D D50

            Probeer als alternatief op ebay verkoper "fatjump". Heb er zelf een D2X en nog veel meer gekocht, van klein naar groot om goede bedoelingen te testen, en ben nooit bedrogen uitgekomen. Na eerste contact via ebay heb ik alles rechtstreeks met deze persoon afgehandeld op fatjump@sinaman.com. Stephen Cheng is zijn naam en alles komt vanuit Hongkong, voor Nikon met garantie (worldwide). Stephen schrijft voor alles een erg laag factuur om de importtaksen zo laag mogelijk te houden (Vb D2X aan 3750 Euro en taks op factuur was ongeveer 233 euro zodat alles voor 3983 euro's aan de deur via Fedex afgeleverd was) Voor wat niet te koop staat in zijn ebay winkel kan prijs aangevraagd worden.
            D2x, 80-200afs, 28-70afs, 17-35afs, .... SB800,... Mini en Phototrekker and growing!

            Comment


            • #7
              Re: Bargain 350D 20D D50

              Oorspronkelijk geplaatst door moeikketreimeloe
              Neen hoor,ze zijn in stock. Wel het laatste stuk maar de stock staat in Polen,Belarus en Qatar ! En laat nu dat net de reden zijn waarom ze betere prijzen kunnen geven.
              Indien intressen mag je je gegevens doorsturen en NA betaling (NA hé !) krijg je dan naam en adres van een contactpersoon ivm de garantie (1 jaar nog wel !).

              Ik zou het alleszins niet proberen. Tenzij ze eerst het toestel afsturen hé !

              Danny
              Absoluut waar. Puur uit nieuwsgierigheid heb ik deze kliek een mail gestuurd, waarin ze dit alles bevestigen.
              Met de vriendelijkheid, mij eigen, heb ik hun dan gevraagd of ze niet goed bij hun hoofd zijn. Tuurlijk hebben ze niks laten weten. Een polimiek voeren of in discussie treden, doen ze vanzelfsprekend niet.
              Daarom dat ik dit maar even fluister, onder ons: koop niets van deze bende, je betaalt nà levering. Als ze een beetje ernstig zijn, gaan ze hier op in, als je met mensen te maken hebt, die vlug geld willen maken op de kap van hen die hard werken voor hun geld, dan zwijgen ze. Als vermoord.
              En laat en passant je familie, kennissen, vrienden, vriendinnen ook weten dat dit niet past, niet hoort én niet deugt.
              Voor een handjevol meer prenten....

              Comment


              • #8
                Re: Bargain 350D 20D D50

                Ik heb dit ook gezien en heb bericht gestuurd,
                ik kreeg wat later het adres én rekeningnr. van een contactpersoon
                in Gent en na navraag bij de betreffende bank blijkt de rekening te bestaan en is de houder van de rekening ook van de zelfde persoon.




                Nu gaat het alsvolg te werk, eerst bestel je bij de 'Organistie'
                die stuurt je een bestelbon op die je nr de contactpersoon moet
                opsturen. Waarna deze persoon ervoor zorgt dat je het bestelde
                artikel aan de deur krijgt.

                Nu heb ik het zelf nog niet geprobeerd
                want ik heb net een 2ehands setje aan de hand kunnen
                doen voor een heel mooi prijsje!

                Comment


                • #9
                  Re: Bargain 350D 20D D50

                  Doorgeven aan politie en ook de bank verwittigen !
                  Belachelijke prijzen ! Sprookjes bestaan niet, maar blijkbaar laten mensen zich hierdoor toch misleiden ...

                  Comment

                  Working...
                  X