Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestelling Top-Foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bestelling Top-Foto

    Ik heb net besteld bij topfoto.de

    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Ik heb een mail gekregen met wat ik besteld heb, moet ik nog bevestigen ofzo?
    En kunt ge uw bestelling opvolgen? Hoe weet ge wanneer je mag komen afhalen?

    Groetjes,
    Jo

  • #2
    Re: Bestelling Top-Foto

    Hi Jo,

    Geen paniek. Ingo zal u wel op de hoogte houden en in geval van twijfel kunt ge altijd een mailtje sturen naar het email adres vermeld op zijn site. In de meeste gevallen krijgt ge heel vlug een mailtje terug en mocht ge nog steeds twijfelen dan is er nog de telefoon. Ingo spreekt perfekt nederlands.

    Groetjes,

    Dany.

    Comment


    • #3
      Re: Bestelling Top-Foto

      Oorspronkelijk geplaatst door JoFramboos
      Ik heb net besteld bij topfoto.de

      Heeft iemand hier ervaring mee?
      Ik heb een mail gekregen met wat ik besteld heb, moet ik nog bevestigen ofzo?
      En kunt ge uw bestelling opvolgen? Hoe weet ge wanneer je mag komen afhalen?

      Groetjes,
      Jo
      Normaal stelt men de vraag andersom, nl. 1/iemand ervaring met TF ?
      Afhankelijk van de antw. pas dan bestellen maar allée, ik zal U geruststellen, ge moet nie panikeren, vooral niet panikeren.
      En neen je moet niet bevestigen, die mail die je ontving is reeds een bevestiging, tenzij je graag bevestigd wat nét bevestigd is om te bevestigen dat je de bevestiging hebt ontvangen...

      Den Ingo is een geschikte kerel, komt allemaal in orde.

      Ahhh de spanning van het on-line bestellen...

      PS Véél succes met je nieuwe speelgoed hé
      Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

      Comment


      • #4
        Re: Bestelling Top-Foto

        Ik kan dat alleen maar beamen,Ingo is een heel betrouwbaar persoon die op de koop toe nog perfect nederlands praat ook.Heb reeds meerdere keren bij hem iets besteld en dit is steeds tot in de puntjes geregeld.En na de rit naar duitsland krijg je er meestal nog een kop koffie of iets fris bovenop
        Marc

        Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

        Comment


        • #5
          Re: Bestelling Top-Foto

          Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
          Normaal stelt men de vraag andersom, nl. 1/iemand ervaring met TF ?
          Dat top-foto een betrouwbare webwinkel was had ik al van verscheidene mensen gehoord hier op de site, dus da's geen probleem
          Maar ondanks die 2 jaar economisch Duits die'k net achter de rug heb in mijn opleiding kwamen al die Duitse woorden beangstigend op mij af
          'k Wou alleen maar weten hoe het verliep nadat je besteld had vandaar.

          Comment


          • #6
            Re: Bestelling Top-Foto

            Oorspronkelijk geplaatst door JoFramboos
            Maar ondanks die 2 jaar economisch Duits die'k net achter de rug heb in mijn opleiding kwamen al die Duitse woorden beangstigend op mij af
            Maar je kunt gewoon Nederlands praten hoor en als je het zelf gaat halen dan krijg je nog een straf bakske koffie ook, succes met je aankoop.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • #7
              Re: Bestelling Top-Foto

              Oorspronkelijk geplaatst door JoFramboos
              .................................................. ......
              ....................................
              'k Wou alleen maar weten hoe het verliep nadat je besteld had vandaar.
              'k Heb al veel gekocht bij Top-Foto. Ingo is mijn hofleverancier.
              Altijd alles correct afgeleverd. Eventuele naleveringen zijn ook correct.
              Niet ongerust zijn. ..... Denk liever aan de dag dat de deurbel gaat.
              En nadat je besteld hebt kent Ingo je naam nog als je vragen hebt.

              'k Heb zelfs ooit een bestelling gewijzigd. Het saldo (in mijn voordeel) werd ook correct berekend. Alhoewel Ingo me het bedrag onmiddellijk wou terugstorten is dat gebruikt geweest voor de volgende bestelling.

              Jammer genoeg ligt Top-Foto ver van Brugge. 'k Weet dus niet of de koffie van Ingo lekker is.

              Groetjes

              Skitch
              Last edited by Skitch; 12 december 2005, 17:41.
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

              Comment


              • #8
                Re: Bestelling Top-Foto

                Hallo,
                Ik kan dit ook bevestigen, bij Top-Foto bijna alles gekocht.
                Zowel online besteld en afgehaald in de winkel als bestelling laten opsturen.
                Steeds vriendelijk ontvangen geweest met inderdaad een kopje verse koffie en frisdrank.
                En Oostende ligt ook niet ver van Brugge.Is wel de moeite om eens naar Duren te rijden .
                Zelfs bij terug sturen was er geen probleem.Zeer tevreden en kan deze shop zeker aanbevelen.
                Ingo heeft mij altijd telefonisch getelefoneerd wanneer mijn bestelling binnen was.

                Groetjes,
                Canon D20 ,Canon D50,Canon SX1 IS

                Comment


                • #9
                  Re: Bestelling Top-Foto

                  Hoi,


                  Hier ook een bevestiging van de goede services bij Ingo.

                  Had ook eens iets verkeerd aangekocht (cameratas) en kon het zelfs nog na 2 weken terug inruilen. De prijs was ondertussen al een groot stuk gedaald en heb er toen niets op verloren. Heb toen maar onmiddellijk nog een SB800 erbij aangekocht.


                  Prima services bij Topfoto!

                  Goetjes,

                  Steve

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bestelling Top-Foto

                    Prijsaanvraag vorige week woensdag gedaan, dezelfde dag het bedrag gestort op zijn belgisch rekeningnr en vandaag stond Taxipost aan mijn deur.


                    Knappe service die Ingo

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bestelling Top-Foto

                      Wat als je daar een fototoestel koopt, zijn de handleidingen dan in het Duits? Ben op zoek naar mijn eerste spiegelreflex en zou dus bij de aankoop van zo'n toestel een nederlandstalige handleiding kunnen gebruiken, vandaar de vraag.
                      Nikon D50 - Nikor 18-55 en Nikor 55-200

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bestelling Top-Foto

                        Ja, ik denk het wel.
                        Ik moet ook nog eens zien uit te vissen hoe ik aan een nederlandstalige handleiding geraak... Schijnt da ze bij de BeNeLux invoerder niet erg happig zijn om die op te sturen

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bestelling Top-Foto

                          Oorspronkelijk geplaatst door Didier N
                          Wat als je daar een fototoestel koopt, zijn de handleidingen dan in het Duits? Ben op zoek naar mijn eerste spiegelreflex en zou dus bij de aankoop van zo'n toestel een nederlandstalige handleiding kunnen gebruiken, vandaar de vraag.
                          Heb al verschillende aankopen gedaan bij topfoto. Onlangs nog de Canon 20D aangekocht, origineel geleverd met een duitstalige handleiding. Ingo informeerde zelf of ik ook de nederlandstalige handleiding wou hebben. Hij heeft onmiddellijk ter plaatse de nederlandstalige handleiding op CD gezet. Gratis !
                          Ondertussen kon ik genieten van m'n kopje koffie .
                          Ten zeerste aan te bevelen

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bestelling Top-Foto

                            Ik kan haast niet wachten tot mijn bestelling binnen is
                            Ah zo gezellig

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bestelling Top-Foto

                              Yup, ook bij Ingo shoppen is zoals het hoort volgens de regels van fatsoen.
                              Verkeerd bestelde CF kaart teruggestuurd, verschil gestort en hij zond mij GRATIS (transport) een andere snellere kaart toe.

                              Ik heb wel eerst een telefoontje gedaan of alles binnen was voor ik vertrok en ik heb dan wel een andere kaartlezer gekregen dan gevraagd maar dat waren details, ze waren zo goed als identiek.

                              Raadde mij bij onderhandeling voor bestelling af een dure netstroomadapter te kopen maar te opteren voor een extra (goedkope) batterij en de CF-kaartjes via de kaartlezer te legen.

                              Toffe kerel.

                              Op zaterdag zijn de winkels in Duren wel vroeg gesloten dus als er madammen meegaan om te shoppen, vroeg vertrekken...
                              Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                              BE-Wommelgem
                              .: 20D & D700 :.

                              Comment

                              Working...
                              X