Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70s 2e hands

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D70s 2e hands

    Hoi allemaal,

    Na een hele tijd de kat wat uit de boom te hebben gekeken, ben ik eigenlijk van plan om me binnenkort een Nikon D50 aan te schaffen als mijn eerste DLSR. Ik heb echter een aanbod gezien van een 2e handse D70s body voor slechts € 590.

    Ik heb de eigenaar onmiddellijk achter wat info gevraagd (ivm wanneer gekocht, garantie, reden verkoop...) Ik wacht nog op antwoord.

    Qua prijs lijkt me dit toch een goed koopje, niet? Wat denken jullie?
    Nikon D50 - Tamron 18-200

  • #2
    Re: D70s 2e hands

    Zorgt dat ge er zeker van zijt dat een D70S is en geen D70 of ge riskeert opgescheept te zitten met een toestel dat in de fout kan gaan. Vraag goed de reden waarom hij dat toestel wegdoet. Het kan natuurlijk altijd iemand zijn die overstapt naar een zwaardere versie, maar het lijkt mij snel om een D70S nu al weg te doen.
    fotosite

    Comment


    • #3
      Re: D70s 2e hands

      De d70 is een relatief nieuw toestel, ik geloof dat ik zelf erg wantrouwens zou zijn als iemand zo'n toestel nu al weg doet.

      Comment


      • #4
        Re: D70s 2e hands

        iemand die een d200 wil? zou me niet verbazen...

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #5
          Re: D70s 2e hands

          Er zijn genoeg mensen die iets nieuw kopen dat niet aan hun verwachtingen voldoet. Ik heb hier ook al een paar keer spiksplinternieuwe fototoestellen te koop zien staan omdat de koper toch liever iets anders zou hebben.

          Als alles in orde is, kan je er alleen maar voordeel mee doen .
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: D70s 2e hands

            Oorspronkelijk geplaatst door antoinette
            De d70 is een relatief nieuw toestel, ik geloof dat ik zelf erg wantrouwens zou zijn als iemand zo'n toestel nu al weg doet.
            Dat is geen argument, antoinette, ik heb zelf al twee D70's gehad en terug van de hand gedaan, gewoon omdat ik een ander toestel wou. Met die D70's was en is helemaal niets mis.

            Comment


            • #7
              Re: D70s 2e hands

              Ik heb al twee D70's gehad, en heb nu als 'backup' een D50 gekocht naast mijn D2X. Ik zou je dan ook aanraden voor die prijs een nieuwe D50 te kopen. Hij heeft wat minder direkte toegang, maar de fotokwaliteit en met name de ruis op hoge ISO is op de D50 veel beter dan op de D70

              Comment


              • #8
                Re: D70s 2e hands

                als ik het goed heb wordt die vanavond verkocht... en niet aan mij...
                (allez, mijn ticketje had nummer 2...)


                btw, hij gaat voor een ff canon (guess?? ), dus ook zijn S2 gaat buiten. maar da's een andere prijsklasse

                Voor de rest gaan de body's voor de d70 vanaf 600 EUR, wat ik nog steeds veel vind... Maar 't is dan ook een super toestel he.

                succes bij je zoektocht - we zullen mekaar nog wel tegenkomen zekerst?
                Last edited by Sjillie; 3 december 2005, 19:07.

                Comment


                • #9
                  Re: D70s 2e hands

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
                  Dat is geen argument, antoinette, ik heb zelf al twee D70's gehad en terug van de hand gedaan, gewoon omdat ik een ander toestel wou. Met die D70's was en is helemaal niets mis.
                  Ik zag ook niet dat mijn argument terrecht is, maar dat is wel wat ik altijd denk in dit soort gevallen. Weet ook niet hoe groot het prijsverschil met nieuw is maar als dat weinig scheelt wacht ik liever tot ik een hagelnieuwe met volledige garantie kan kopen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: D70s 2e hands

                    Voor de rest gaan de body's voor de d70 vanaf 600 EUR, wat ik nog steeds veel vind...
                    Zag net nog een D70 voor 500 euro met extra batterij en een giga-kaart erbij... ( op marktplaats.ned.)


                    PS: Niet de mijne overigens...
                    Mijn Foto's

                    Comment


                    • #11
                      Re: D70s 2e hands

                      heb zelf pas een Body D70 met batterijlader en extra baterij voor 500 Euro
                      aangeschaft en de D70S zal dan wel ietsje meer kosten dan.
                      Maar meer zou ik er toch niet voor geven hoor.
                      Want nu komen er veel te koop denk ik, omdat er toch verschillende Nikon D70 gebruikers zullen zijn die overstappen op de D200.
                      Hou het verkoopshoekje hier maar goed in de gaten.
                      Er gaan wel wat toestellen verkocht worden de volgende maanden denk ik.
                      Last edited by jan van ginkel; 4 december 2005, 14:07.
                      Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
                      Hier op dit forum.

                      Comment


                      • #12
                        Re: D70s 2e hands

                        Mijn D100 is in Juli in 't water gedonderd en daar we bijna met verlof vertrokken heb ik me dadelijk bij Topfoto een nieuwe D70s gekocht.Was er eerst niet echt gelukkig mee daar het toestel te klein is voor m'n handen maar met de grip van Harbortronics erop is het toestel prima.

                        Kan zijn dat ik me over enkele maanden toch een D200 aanschaf want als die er al geweest was in Juli had ik me die aangeschaft.Is er dan iets mis met de D70s die ik dan te koop aanbied?Neen,diegene die zo'n toestel koopt doet er een goede zaak aan.Je moet dus niet altijd wantrouwig staan tegenover zulke verkopen.Zoals reeds gezegd,er gaan koopjes op de markt komen
                        Danny's Photosite

                        Comment


                        • #13
                          Re: D70s 2e hands

                          Allemaal heel erg bedankt voor de reacties en tips. Heb ondertussen bericht gekregen, zoals Sjillie al zei, dat het toestel net verkocht was (het ging wel degelijk om de D70s).

                          Als beginneling wil ik 2e hands toch een koopje doen... Ik wacht af en hou de verkoopsectie hier zeker id gaten! tot binnenkort!
                          Nikon D50 - Tamron 18-200

                          Comment


                          • #14
                            Re: D70s 2e hands

                            Een nieuwe d70s body koop je voor 735 Euro in Duitsland. Is het dan echt de moeite om op een tweedehandskoopje te wachten?

                            Comment

                            Working...
                            X