Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bedankt Otto

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bedankt Otto

Hoi allen,

Heb deze middag een Wacom Graphite gekocht bij deze brave man, voor het spreekwoordelijke prikje, het werkt fantastisch, gekocht voor minder dan een fatsoenlijke muis kost!!!

Moest ik ff kwijt

Rudy

En werkt dit nu echt beter en/of preciezer dan een muis of gaat het hem alleen maar om het gevoel en de persoonlijke voorkeur ?
    Tweede vraagje: laat je de muis nu volledig links liggen of gebruik je de twee naast mekaar ? Oei, en nog een derde vraag: werkt het onder XP ? Vraag vier: zou die brave man ook het A5-je van Wacom verdelen ?

Comment

Originally posted by TWIN
      En werkt dit nu echt beter en/of preciezer dan een muis of gaat het hem alleen maar om het gevoel en de persoonlijke voorkeur ?

Je hebt een muis, en een pen, de ene werkt relatief, de ander absoluut, tekenen gaat veel beter met de pen, de muis is vergelijkbaar met de ms mouse.

Tweede vraagje: laat je de muis nu volledig links liggen of gebruik je de twee naast mekaar ?

Ik werk dus met de 2 de muis en de pen, beide werken op hetzelfde tablet

Oei, en nog een derde vraag: werkt het onder XP ?

Perfekt onder xp

Vraag vier: zou die brave man ook het A5-je van Wacom verdelen ?

Zul je hem zelf moeten vragen.

Comment

Misschien een domme vraag: wat bedoel je juist met relatief en absoluut ?

Comment

Misschien een domme vraag: wat bedoel je juist met relatief en absoluut ?
          Er zijn geen domme vrgaen, enkel domme antwoorden!!
          Absoluut: positie op tablet is identeik aan psoitie op scherm, als je de pen wegneemt van het tablet, en op een nader plaats neerzet, springt de cursor naar die nieuwe, absolute plaats.
          relatief: Je pakt de muis op, zet hem 5 cm verder terug neer, en de cursor beweegt niet mee.
          ben ik duidelijk geweest zo?? het zou veel eenvoudiger zijn om even te demonstreren
          R

Comment

ik wist het ook maar kon da "relatief" niet goed uitdrukken
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Originally posted by Dirtyharry71
              ik wist het ook maar kon da "relatief" niet goed uitdrukken
              Och, als je het maar kan schrijven!!!LOL, tja, dat zal nog wel ff....

Groeten

Rudy

Comment

ze zeggen altijd: in 't leven moet je het goed kunnen uitleggen
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Bedankt, Rudy, perfect duidelijk !
                  Maar als ik nog even mag "doorbomen" : Is "absoluut" dan niet moeilijker om mee te werken, dan "relatief" ?
                  Of zie ik dat hier weer totaal verkeerd ? (waarschijnlijk, maar ik vraag het toch maar even )

Comment

Bedankt, Rudy, perfect duidelijk !
                    Maar als ik nog even mag "doorbomen" : Is "absoluut" dan niet moeilijker om mee te werken, dan "relatief" ?
                    Of zie ik dat hier weer totaal verkeerd ? (waarschijnlijk, maar ik vraag het toch maar even )
                    Aha, je begrijpt het dus, anders zou je deze vraag niet stellen.
                    Voor gewoon windows werk, is relatief inderdaad intuitiever, we zijn dat gewoon hé. Maar als je gaat tekenen, of foto's te bewerken met gom of zo, dan is de pen superieur.
                    Dus, de twee samen , dat is het neusje van de zalm, zoals die wacom graphite (winkelprijs rond de 100€)
                    R

Comment

Ik denk dat ik maar eens een mailtje stuur naar die Otto...
                      Thx, Rudy !

Comment

Working...
                      X