Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

350d kit pixmania

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 350d kit pixmania

    Hallo Iedereen,

    Ik overweeg om eind december, begin januari over te stappen naar dslr, en wel met een 350d. Nu zag ik bij pixmania volgende kit staan CANON Eos 350D + EF-S 18-55 II + EF-S 55-200 USM + grip BG-E3. Nu is dus de vraag, wat is het beste deze kit kopen kost 1173€. Of enkel de body [791€] en de lenzen appart kopen?

    Kent er iemand een winkel in de streek van Aalst die aan deze prijzen mij dit materiaal zou kunnen leveren, of ben ik toch beter af bij pixmania?

    Ik zou ook van een buur een aantal canon lenzen kunnen over kopen. Deze lenzen zijn van een analoge camera. Wanneer ik precies weet welke lenzen het zijn kom ik nog wel eens terug. Of passen deze lenzen helemaal niet?

    Alvast bedankt,
    Sven
    Canon 350d | BG-E3 | Canon 6D Mark II | 18-55/3.5-5.6 Mark II USM | 70-200 f4 L | 24-105 f4 70-200 f4 L | 430EX

  • #2
    Re: 350d kit pixmania

    http://www.topfoto-online.de/ Hier verkrijgbaar voor 1119,- een zeer goed adres.
    Groeten Omega.

    www.digiwaart.nl

    Comment


    • #3
      Re: 350d kit pixmania

      hallo meulemans

      ik vond persoonlijk dat er voor rond dat budget een betere kombinatie samen te stellen is

      laat anders eens weten welke lenzen jouw buur te koop heeft, als het ef lenzen zijn gaan die zeker op een 350d passen (je mag ze bij mij anders eens op mijn canon 10d komen testen, als ze daar op passen gaan ze zeker op een 350d passen) ik woon in haaltert, dat is tegen aalst

      kijk anders ook ook eens corne van iperen op zijn site
      daar vindt je bvb een 350d aan 750€, een tamron 28-75 2.8 aan 359€ en een sigma 70-300 4.5-5.6 apo aan 225 en die brengt dat pakket zonder verzendkosten bij u thuis

      mark.vandevelde@pandora.be

      Comment


      • #4
        Re: 350d kit pixmania

        Misschien nog een beetje handige informatie voor de mensen die willen helpen in deze keuze.

        Mijn maximum budget om mee te starten is 1200€. En wat zoek ik vooral te doen met mijn camera. Om te beginnen vooral portretfotografie: mensen, dieren, ... maar ook evenementen en zeer, zeer uitzonderlijk eens sport (ijshockey). Echt groothoek lenzen voor landschappen heb ik niet echt nodig op dit moment. Enkel voor de gekende zonsondergang op vakantie en dergelijk.

        Met vriendelijke groeten,
        Sven
        Canon 350d | BG-E3 | Canon 6D Mark II | 18-55/3.5-5.6 Mark II USM | 70-200 f4 L | 24-105 f4 70-200 f4 L | 430EX

        Comment


        • #5
          Re: 350d kit pixmania

          misschien terzijde maar ik heb met Pixmania geen goeie herinneringen.

          Dan is www.top-foto.de een veel betere oplossing.

          mvg

          Comment


          • #6
            Re: 350d kit pixmania

            Kijk eens HIER heb je alvast een standaardzoom. Koop dan de body appart, met misschien nog een andere tweedandse telezoom en je bent vertrokken.
            Grtz Fatje

            - EOS + EF -

            Comment


            • #7
              Re: 350d kit pixmania

              Hallo Mensen,

              Ik heb nog een beetje verder gezocht en blijkbaar is er bij dixons ook een 350d te koop, dit maal een kit met de EF-s 18-55 en een 75-300. Deze kit kost 1099€, is dit een goedkoper alternatief voor de eerder voorgestelde kit. Of blijf ik best bij mijn eerste kit?

              Alvast bedankt voor de antwoorden,
              Sven
              Canon 350d | BG-E3 | Canon 6D Mark II | 18-55/3.5-5.6 Mark II USM | 70-200 f4 L | 24-105 f4 70-200 f4 L | 430EX

              Comment


              • #8
                Re: 350d kit pixmania

                Hoi Sven,

                Als je nog even kan wachten tot eind maart 2006 komen de prijzen gunstiger te liggen voor wat betreft de 350D. Ik ben namelijk ook van plan dit deze aan te kopen. Misschien kunnen we samen iets regelen (gezamelijke aankoop) om alsnog zo een betere prijs en condities in de wacht te slepen. Ik heb een paar winkels in het vizier (Belgisch >>> Nederlandse handleidingen gegarandeerd, alsook garantie). Indien geïntresseerd neem dan contact op.

                TROPCAL

                http://users.telenet.be/tropcal
                tropcal@gmail.com
                grt, TROPCAL
                www.tropcal.be

                Comment


                • #9
                  Re: 350d kit pixmania

                  Voor rond de 1200€ zou ik richting Canon 28-135 IS USM en een 50mm 1.8 gaan. Je hebt ook nog een extra batterij en wat geheugen nodig, en als je de grip er nog bij koopt zit je er al over. Je hebt dan inderdaad geen groothoek, maar wel een fijne lens met wat zoom en een beregoeie prime voor weinig geld. Die 50mm kan je gerust voor portretten gebruiken ook.
                  ______
                  www.vue.photo

                  Comment


                  • #10
                    Re: 350d kit pixmania

                    Hi, ik heb dit gevonden op het net.

                    EOS 350D kit EF-S 18-55 f/3.5-5.6 + EF 75-300 f/4-5.6 III USM + 256MB CF kaart (canon).
                    Prijs 1.000 euro.

                    Mvg Peter.
                    Groetjes Peter.
                    http://www.chernobyl.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: 350d kit pixmania

                      Hallo Peter,

                      Kan je ook zeggen waar je dit gevonden hebt op het net, want dit is wel een interesante prijs. Maar ontbreek ik dan niet het zoom bereik tussen 55 en 75 mm, of is dit een eerder minder gebruikt bereik?

                      Met vriendelijke groeten,
                      Sven
                      Canon 350d | BG-E3 | Canon 6D Mark II | 18-55/3.5-5.6 Mark II USM | 70-200 f4 L | 24-105 f4 70-200 f4 L | 430EX

                      Comment


                      • #12
                        Re: 350d kit pixmania

                        Bij mediamarkt Gent, staat de grote kit aan 1111 dus goedkoper dan op het net.

                        Comment


                        • #13
                          Re: 350d kit pixmania

                          ik zou mij niet doodkijken op de zogezegde lage(re) prijzen van de grotere winkels.
                          Wat bij mij de doorslag gaf :
                          • koop de body bij iemand waar je in vertrouwen vlug terug terecht kunt ( in mijn geval : Photoland Jacques op de Molendries in Aalst )
                            Voordeel : vlug geholpen. Ik heb er het prijsverschil voor over om "goed geholpen" te worden.
                          • koop uw lenzen daar ook ( of bij de lageprijsverkopers kan ook : kans dat je lens hapert is m.i. kleiner dan problemen met de body
                          • koop al de rest waar je 't goedkoopst vind ...
                          Just my 2cts, da's in ieder geval hoe ik het gedaan heb ( en me nog niet beklaagd heb ). Ik ben wel op de Nikon boot gesprongen, en dit vooral voor de ergonomie van de body, en het feit dat je bij De Beukelaer terecht kunt in Aartselaar ( en niet té ver weg ).
                          embee ::: nikon stuff

                          Comment


                          • #14
                            Re: 350d kit pixmania

                            Oorspronkelijk geplaatst door mdwa
                            Bij mediamarkt Gent, staat de grote kit aan 1111 dus goedkoper dan op het net.
                            Goedkoper? Zoals ik reeds vermelde kan je die kopen voor 1.000 euro.
                            Groetjes Peter.
                            http://www.chernobyl.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: 350d kit pixmania

                              Oorspronkelijk geplaatst door MeulemanS
                              Hallo Peter,

                              Kan je ook zeggen waar je dit gevonden hebt op het net, want dit is wel een interesante prijs. Maar ontbreek ik dan niet het zoom bereik tussen 55 en 75 mm, of is dit een eerder minder gebruikt bereik?

                              Met vriendelijke groeten,
                              Sven
                              PM verstuurd.
                              Groetjes Peter.
                              http://www.chernobyl.be

                              Comment

                              Working...
                              X