Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

acer 8Mp

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • acer 8Mp

    zo, iemand ervaring met deze? Acer CR-8530
    of met andere acer-camera's?
    vooral: lenskwaliteit e.d.
    mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

  • #2
    Re: acer 8Mp

    Nou, denk dat er hier niet zo veel te vinden zijn met zulk een cam, maar ik vrees een beetje dat de woorden lensKWALITEIT en Acer niet echt een goed huwelijk vormen, zonder het ding te willen afbreken hé, hangt simpelweg wat je ermee wilt doen en waarvoor j'm wenst te gebruiken...moest je dat nu eens éérst hebben gepost kun je mss wat betere raad verwachten dan mijn gezever hier...

    Vergeet eveneens niet het bestaan van Google...wat ik vond is o.a. het volgende...'t is in het Duits maar dacht dat het wel duidelijk is zo...

    Pro: Manuelle Einstellmöglichkeiten, Grösse, Verarbeitung, Bedienung, Preis

    Kontra: Blitzlichtaufnahmen meist unbrauchbar, Bildqualität generell eher mittelmässig
    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

    Comment


    • #3
      Re: acer 8Mp

      hé haai8, niet te bescheiden zijn hé (wat dat gezever betreft) .
      één antwoord pas op m'n vraag en meteen prijs: zo'n antwoord zoek ik. (middelmatige beeldkwaliteit dus).
      ik had'm gisteren in de mediamarkt gezien en vastgehad (tussen de 133 andere ).

      voor die prijs leek hij wel interessant ...

      mm

      en, euh a propos, tele interesseert me meer als breedhoek.
      Last edited by mm; 20 november 2005, 21:54.
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

      Comment


      • #4
        Re: acer 8Mp

        Vertel ons eens wat de verkopers je zoal verteld hebben bij de MediaMarkt, dan kunnen we nog es wa lachen


        Haai8 geeft toe dat ie zélf z'n Powershot bij MM gekocht heeft doch zonder "raad" van een verkoper ;-)
        Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

        Comment


        • #5
          Re: acer 8Mp

          verdorie, MM staat bij mij NIET voor Media Markt hé, wel voor mijn initialen. 'k was zelf nog niet zover
          en ook nog: ik was/ben/... niet van zinnens te luisteren naar eender welke verkoper in een dergelijke (grote) zaak. simpelweg omdat die mensen daar staat als 'verkoper', niet als raadgever (daarom stel ik m'n vragen hier ... ).
          ik kan je dus geen grappige verhaaltjes vertellen ...
          allicht haal ik stukken betere kwaliteit uit een ixus 50 of optio S6 ... maar die kosten ook wat meer hé.
          mm (niét MM )
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

          Comment


          • #6
            Re: acer 8Mp

            Mijn eerste raad is altijd: koop een FOTOtoestel van een FOTOmerk!

            Comment


            • #7
              Re: acer 8Mp

              blijf gewoon van Acer in het geheel af, ze kunnen nog nie eens een deftige pc bouwen en nog minder naservice leveren...

              mn acer 17inch laptop zn scherm kapot gegaan, net iets meer dan een jaar oud, eerst enkele dagen trillend en donker beeld en regelmatig uitvallen en dan geen beeld meer in het totaal, dat is gebeurd eind Juni 2005 en mn computer is nog steeds niet hersteld, ik heb zelf noodgedwonen een nieuwe moeten kopen...

              en tzijn dikke loozers want hij was nog niet lang uit garantie en dat schermprobleem zou een veel voorkomend probleem zijn, zouden ze wel in garantie mogen fixen denk ik...

              vorige week zelf naar Acer gebeld, willen normaal niet met de klant spreken, enkel met dealers mor die man had begrip voor de lange situatie en keek onder mijn naam en mn computer is zelf nog niet aangeraakt, staat er gewoon...

              acer???

              Comment


              • #8
                Re: acer 8Mp

                @ Tony: in de grond ga ik daarmee akkoord ... 't zal dus gewoon nog wat langer sparen zijn
                aan de andere kant: sony? hp?
                zijn digitaalkes niet meer computers als cameras?
                toch op z'n minst kompakt-digitaalkes?

                @ T-design: da's inderdaad een gegrond argument om van acer af te blijven.
                zelf heb ik een acer-flatscreen, die me wel al eens trobbels heeft verkocht.
                maar de afhandeling daarvan is vlot en correct verlopen ... jammer voor jou.

                mm
                ∏__|_ ∏__|_
                "no rules, great shots"
                Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                Comment


                • #9
                  Re: acer 8Mp

                  Oorspronkelijk geplaatst door MM
                  @ Tony: in de grond ga ik daarmee akkoord ... 't zal dus gewoon nog wat langer sparen zijn
                  aan de andere kant: sony? hp?
                  zijn digitaalkes niet meer computers als cameras?
                  toch op z'n minst kompakt-digitaalkes?

                  @ T-design: da's inderdaad een gegrond argument om van acer af te blijven.
                  zelf heb ik een acer-flatscreen, die me wel al eens trobbels heeft verkocht.
                  maar de afhandeling daarvan is vlot en correct verlopen ... jammer voor jou.

                  mm
                  HP blijf daar maar even ver van weg hoor. Neen "digitaalkes" zijn niet meer computer dan camera's. This te zeggen, die hp en die acer waarschijnlijk wel.

                  Comment


                  • #10
                    Re: acer 8Mp

                    Oorspronkelijk geplaatst door MM
                    @ Tony: in de grond ga ik daarmee akkoord ... 't zal dus gewoon nog wat langer sparen zijn
                    aan de andere kant: sony? hp?
                    zijn digitaalkes niet meer computers als cameras?
                    Een digitaal fototoestel is een fototoestel met een computer errond, bij sommige merken bouwen ze een fototoestel in een computer ... groot verschil
                    En laat je al zeker niet vangen door het grote aantal megapixels hé. Beter 4 goeie dan 8 slechte! En als je denkt dat 8 het dubbele is van 4 vergeet dat dan ook maar want om horizontaal EN vertikaal dubbel zoveel pixels te hebben heb je 16mp nodig...

                    Comment


                    • #11
                      Re: acer 8Mp

                      idd, tony, maar dan is de foto wél 4 keer zo groot hé.
                      swat, ik laat me niet vangen door 8mp hoor (echt niet, ik zoek 'slechts' 5mp).
                      nu weet ik bvb niet hoe een 'ricoh' scoort op de schaal <_computer/camera_>. het zoombereik van de caplio R3 bvb spreekt me sterk aan!
                      (evenals de ixus50, optioS6, µ600, ...)
                      mm
                      Last edited by mm; 21 november 2005, 12:59.
                      ∏__|_ ∏__|_
                      "no rules, great shots"
                      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                      Comment


                      • #12
                        Re: acer 8Mp

                        ik heb een acer travelmate.
                        dat ding was mooi geprijsd voor wat erin zat en wat ik ermee deed.
                        atm ben ik daarmee aant werken. reeds na de eerste maanden kreeg'k problemen! deze zijn nu gelukig opgelost..maar men cdstation was kapot geraakt!

                        nu draait ie 2 jaar en half ZONDER cdstation. and i like it.

                        alles wat ik nodig heb staat erop.. enige dat erbij op komt is via netwerk of internet.
                        zoals bij elke pc helpt het om regelmatig te defragmenteren, virus checken etc

                        maar een acerfototoestel? ik zou zelfs geen HP fototoestel kopen
                        niet omdat ik iets tegen HP heb maar omdat ik reviewsites bekijk en steeds moet concluderen dat IK beter af ben met een nikon of canon. meestal voor een klein beetje meer geld..
                        foto als spiegel of als venster?

                        Comment


                        • #13
                          Re: acer 8Mp

                          Even volledig off-topic, en alvast mijn excuses daarvoor, maar sta op het punt een Acer n50 premium pda aan te schaffen ... zou ik dat nog wel doen met al die Acer-klachten hier

                          Comment


                          • #14
                            Re: acer 8Mp

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
                            Even volledig off-topic, en alvast mijn excuses daarvoor, maar sta op het punt een Acer n50 premium pda aan te schaffen ... zou ik dat nog wel doen met al die Acer-klachten hier
                            Wel Tony, das nu wel iets dat ge van HP moogt kopen. Zeker als je weet dat dat dan in feite Compaq's zijn

                            Hubert
                            Hubert

                            Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                            Comment


                            • #15
                              Re: acer 8Mp

                              maar zo weet ik nog steeds niets over bijv. diene ricoh ... iemand?
                              mm
                              ∏__|_ ∏__|_
                              "no rules, great shots"
                              Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                              Comment

                              Working...
                              X