Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony F-717 autofocus probleem en Sony-Service

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sony F-717 autofocus probleem en Sony-Service

Zoals reeds vermeld in topic http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=9812
    zijn er met de F-717 problemen met scherpstelling bij weinig licht...
    (dit probleem was sporadisch)

Na kontakt te hebben genomen met Sony service center mocht ik
    deze middag langs gaan daar er een update moest uitgevoerd worden.
    (een bepaalde parameter moest veranderd worden of software update)
    Camera afgegeven en 10 min later camera terug en hopelijk nu alles ok.

Indien er nog mensen zouden gaan -- bel eerst naar hen en vraag wel degelijk of ze het direkt kunnen doen (vraag naam van persoon die U aan de lijn had) want toen ik aankwam
    was men verwondert dat er beloofd werdt dat men het probleem direkt ging oplossen maar
    dit was snel verholpen....

Al bij al toch goed dat Sony liet weten dat er een klein probleem was met de camera
    en hun service mag er ook zijn....

Vince

daVinci
    www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

Hi Vince,

Proficiat met je snelle reparatie.
    "Mijn" Sony-medewerkster heeft gisteravond teruggebeld om te zeggen dat ze pas vandaag op de hoogte zouden worden gebracht van "de procedure". Ze zou me bellen als ze iets wist.
    Ik wacht dus nog maar even braaf af...

Heb je inmiddels al getest of het nu beter werkt? Zijn we ook zeer benieuwd naar natuurlijk .

Danielle

Comment

zonet 16 opnames gemaakt in verschillende zoomstanden en op verschillende afstanden alsook enkele op een volledig witte deur en
      slechts 1 is niet 100% scherp ( kaders op een kast maar deze stonden dan ook niet 100% in't midden (midden was bovenrand van een kader en
      muur erachter - muur was wel scherp - dus ....)
      Ook zelfde opnames gemaakt van m'n dochter buiten in volle duisternis die ik een week geleden maakte (voor dat men bekend maakte dat er een probleem was) en deze zijn nu 100% scherp..

conclusie..... werkt veel beter dan voordien......
      'k ben "content"...
      ze hebben bij Sony Service center "goe" werk geleverd....

Vince
      daVinci

Comment

Ha daVinci fijn voor U. Wil ook naar ginder rijden, dan moet ik mij niet afvragen, wanneer hij terug zal zijn. Via mijn dealer zal 't langer duren...kan daar al een tijdje blijven liggen voor ze hem ophalen, kan bij Sony nog blijven liggen zowel voor als na de updating..., en ik mis mijn camera niet graag.

Comment

Fijn dat je focusproblemen opgelost zijn Vince .

Zojuist heb ik nog eens gebeld met Sony CIC in Londerzeel, Ruth is de naam van de mevrouw die ik al enkele keren gesproken heb. Nu is de "procedure" officieel: men mag aan de receptie langs komen en dan wordt de camera meteen gerepareerd. Ze zouden daar nu dus niet meer uit de lucht moeten vallen zoals gisteren bij daVinci nog het geval was.
          Niet op zaterdag liefst, en niet te laat op de dag. En a.s. maandag 11-11 is het uiteraard gesloten.

Mag ik ook nog es van huis .

Danielle

Comment

Vandaag naar Londerzeel gereden met mijn F717 en hem laten maken. De meneer aan de receptie vertelde dat ik geluk had want "de technieker" vertrekt 4 weken op vakantie!
            Dat betekende volgens hem dat men niet meer kan wachten op de update!
            Dus toch vantevoren maar even bellen voor degenen die nog van plan zijn erheen te rijden.

Danielle

Comment

Vandaag - 11/11 (???) - antwoord gekregen van Sony Belgium op een mail verzonden op 3/11 (!!!) dat ik bij het dichtsbijzijnde service center mocht gaan (in mijn geval Roeselare) om de software up te daten.
              Een week om te antwoorden is toch wel een beetje lang....
              Ondertss is m'n toestel al in orde..

Vince
              daVinci

Comment

****...

Ik heb "het" ook "zitten" met mijne F717...

Ik zit ook bij de "nummers", waarom gebeurd dat nooit bij mij met nen "tombola" of "De Lotto"...

Comment

<font face="Verdana"></font id="Verdana">

potverdorie nog geen week eigenaar van de alomgeprezen sony 717, heb ik ook het befaamde serienummer

nou ja, richting Badhoevedorp dan maar..
                  I am not here. this is not happening.

Comment

Originally posted by pulse80
                    <font face="Verdana"></font id="Verdana">

potverdorie nog geen week eigenaar van de alomgeprezen sony 717, heb ik ook het befaamde serienummer

nou ja, richting Badhoevedorp dan maar..
                    Welkom op BD, een leuke binnenkomer meteen he
                    Ik ben zelf nog niet geweest in Badhoevedorp. De berichten zijn wisselend: de een zegt "Leuk dat u hem komt brengen, maar u kunt er niet op wachten" en de ander: "Als u 's morgens komt, kunt u erop wachten".
                    Ik ben nog niet geweest, maar zal mijn ervaringen hier laten weten.
                    Als jij bent geweest, wil ik ook graag van je horen of je hebt kunnen wachten of niet. Thanks alvast !
                    Hopelijk ben je voor de rest wel tevreden over je toestel.
                    Hannie

Comment

Welkom op BD, een leuke binnenkomer meteen he
                      Ik ben zelf nog niet geweest in Badhoevedorp. De berichten zijn wisselend: de een zegt "Leuk dat u hem komt brengen, maar u kunt er niet op wachten" en de ander: "Als u 's morgens komt, kunt u erop wachten".
                      Ik ben nog niet geweest, maar zal mijn ervaringen hier laten weten.
                      Als jij bent geweest, wil ik ook graag van je horen of je hebt kunnen wachten of niet. Thanks alvast !
                      Hopelijk ben je voor de rest wel tevreden over je toestel.
                      dank je. Ik ga waarschijnlijk donderdagochtend maar ben er nog niet uit of ik met de trein of met de auto ga. waarschijnlijk met de trein want de verbinding is erg makkelijk (trein naar schiphol en vanaf daar 10 min. met de bus die voor Sony stopt). Ik laat (hier)meteen weten hoe de gang van zaken was omtrent de afhandeling.

voor de rest ben ik tot op heden meer dan tevreden over de camera: wow!

Comment

allemaal de beste wensen voor 2003!

ik stuur hem terug via de fotozaak waar ik hem gekocht heb. ik heb nog (steeds) geen tijd gevonden om ff richting Amsterdam te rijden. het duurt dan iets langer maar ik heb hem nu toch een weekje niet nodig (hoop ik )

als iemand wel richting Sony gaat zou ik van tevoren even bellen zodat je zeker weet dat je terecht kunt en kunt blijven wachten.

Comment

..het duurt dan iets langer maar ik heb hem nu toch een weekje niet nodig (hoop ik )
                          nou, maak daar maar 3 weken van want ik heb hem nog steeds niet terug. spijt dat ik hem toch niet zelf heb weggebracht. maar ja, weer wat geleerd

Comment

..het duurt dan iets langer maar ik heb hem nu toch een weekje niet nodig (hoop ik )
                            nou, maak daar maar 3 weken van want ik heb hem nog steeds niet terug. spijt dat ik hem toch niet zelf heb weggebracht. maar ja, weer wat geleerd
                            Dat is dikke pech Pulse80, drie weken voor een werkje van niet eens 10 minuten. Meen gelezen te hebben dat ze het tegenwoordig zelf op bepaalde verkoopspunten kunnen doen, gewoon in de winkel dus.....
                            Bij mij heeft dat geen 10' geduurd..., heb wel een uurtje moeten rijden

Comment

<font face="Verdana">vandaag kon ik hem weer ophalen! woei, ik heb hem wel gemist hoor haha</font id="Verdana">

Comment

Working...
                              X