Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar mijn Card-reader kopen ???

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waar mijn Card-reader kopen ???

Hey,

het is bijna mijne verjaardag en ik wil mij een cardreader cadeau doen.
    Graag had ik een USB2.0 of een Firewire cardreader aangeschaft die smartmedia & compactflash ondersteund. (Aangezien ik een E-10 heb zijn beide nodig of toch zeker de compactflash)

Hoeveel zou ik hiervoor betalen en waar kan ik die vinden?

Groeten,
    Nick
    Nikon D300 & een beetje glas...
    Iets kleiners als carry everywhere

Beste Infernoken,

Deze zijn te koop bij elke (lees: de betere) fotograaf. Ik denk dat deze een 50 à 60 Euro kosten. Zer handig apparaat, zeker doen.

Greetz,

Mirlong.
    johnvde

Comment

ikzelf heb een CF+SM cardreader (USB) van Microtech maar is niet USB2.0
      ben er wel content van
      'k weet wel de actuele prijs niet
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

In de Macro voor +/- 1500 BF, van Sigma, alle kaartjes, op USB.
        Groetjes,
        Patric

Comment

Ik heb deze:
          http://www.memorycard.org/nederlands/begin.htm
          USB MultiMedia Kaart/lezer

Met deze MultiMedia Kaart/lezer leest en schrijft u moeiteloos alle bestaande type mediakaartjes zoals Compact Flash (CF), Smart Media, MultiMedia Cards en Micro Drive naar de computer. De handige software zorgt ervoor dat met een enkele muisbeweging bestanden van en naar alle aanwezige media gekopieerd kan worden. U sluit deze kaarlezer via de USB kabel aan op uw computer.

Alle vermelde prijzen zijn inclusief btw.

Er komen dus alleen nog verzendkosten bij van 6,- Euro voor een aangetekende verzending.

Prijs EUR 29,00
          U bespaart EUR 50,00

En ben zeer tevreden
          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Merci voor de reacties...

@Patric,
            Weet je soms de site van Sigma waar ik gegevens kan vinden over Sigma cardreaders?

@Loodgieterke,
            Is inderdaad zeer interessant, van welk merk is deze kaartlezer?

Ik zoek eigenlijk wel een USB2.0 of Firewire reader, anders gaat het me toch wat te traag... Maar ik zal toch eens kijken.

Merci,
            Nick

Comment

Ik heb de Hama bij Carrefour gekocht, copactflash1 en 2, smartmedia, microstiock en sd/mm card.
              Rond de 60€ dacht ik, werkt prima, win xp
              Rudy

Comment

Dag allemaal,

Ik heb mij deze week een Portable USB Reader/Writer 'Travel Flash' 5 in 1 aangeschaft. Werkt perfect en ben heel tevreden. Is handig om mee te nemen. apparaat + nodige USB-kabel meegeleverd. Prijskaartje € 29 + € 6 verzendingskosten. In amper twee dagen had ik de reader/writer. Te bekomen bij Memory Perfect in Keerbergen.

Groeten,

Johan (jopi)

Comment

Ik heb nu ook de USB Reader/Writer 'Travel Flash' aangeschaft.

2x 7in1 readers besteld en 1x 5in1 reader (voor een paar collega's)... Donderdagmorgen aangevraagd en 's avonds al een brief gevonden in mijn bus van Taxipost dat ik er achter mocht...

Nu, wat de 5in1 reader betreft is deze vervangen door een derde 7in1 reader, want de 5in1 blijkt de helft zo traag te zijn als de 7in1...

Direct een nieuwe gekregen zonder verzendingskosten nog voordat ik de 5in1 teruggestuurd had... DAT is pas service !!!

Dus een heel goede ervaring met www.geheugenkaart.be, een aanrader...
                  Blijf enkel weg van die 5in1 (naar mijn mening) of bel gerust eens op, ik werd zeer vriendelijk geholpen en we hebben nog een 20 min nagepraat!!!

Dus zeer tevreden,

Nick

Comment

Ja inderdaad die nieuwe zijn rapper heb het ook getest en ben nu een aan het testen van lead & data ook splinternieuw
                    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Bedenk wel dat een grote beperkende factor de lees- en schrijfsnelheid van het geheugenkaartje is. Je zult dus nooit de capaciteit van FireWire of USB 2.0 ten volle kunnen benutten. Het scheelt (vandaag nog) grofweg een factor 10!

Danielle

Comment

Working...
                      X