Waarschijnlijk nog 1 nachtje wakkerliggen, en dan kan ik mijn Canon 20D met EF-s 17-85 gaan kopen....Ik ben zeeeeeer gespannen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nog 1 nachtje slapen(slapen??)
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Nog 1 nachtje slapen(slapen??)
net vernomen:
alle fotozaken staken.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouknet vernomen:
alle fotozaken staken.
grt,bouk.
LOL
Comment
-
alle fotozaken staken.
grt,bouk.
Deugeniet gij he
Die gelukkige mens op zijn paard zetten
PS veel plezier met de aankoop en hopend op een mooie fotoreeks te zien hier op BD van U
Grts
Formatje
Comment
-
-
alle fotozaken staken.
grt,bouk.Goeie nachtrust!
Canon EOS 350D | EF-S 18-55 II | EF 50 1.8 II | Canon Powershot G3 | Speedlite 420EX | Velbon CX-640 | Elinchrom Minilite Kit II
(Portretwebsite)
Comment
-
Niet om je te ontmoedigen, maar ik zie dat je van een Sony komt (dus zeker geen reflex).
De spannende allereerste foto's zouden op het eerste gezicht wat kunnen tegenvallen wegens fletse kleuren en niet allemaal perfect scherp.
Dit komt omdat de standaard settings minder agressief zijn dan op een prosumer en je in RAW mode zelf ook nog de verscherping/kleurtoon moet/kunt uitvoeren.
Vergeet ook niet dat op een nieuw toestel "uit de doos" alle autofocuspunten actief zijn, wat zelden de beste resultaten geeft voor "gewone" foto's. Ikzelf werk meestal met slechts één autofocus punt actief (meestal middelste) dat je dan nauwkeurig kan richten op hetgeen dat jij wil dat scherp is.
Ikzelf heb zeker geen spijt van mijn keuze destijds.
Werk wel steeds in RAW.
Veel succesGreetz Geert.
Canon gerief...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 4HarWaarschijnlijk nog 1 nachtje wakkerliggen, en dan kan ik mijn Canon 20D met EF-s 17-85 gaan kopen....Ik ben zeeeeeer gespannen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boukgisreren is vandaag, ben benieuwd.
grt,bouk.
Greetz, Kariboe
P.S. Ik ben ook benieuwd hoor* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Hopelijk hebben ze die fotozaak niet in brand gestoken...
In tijden als deze, u never know.
Veel suk6 in ieder geval.
En niet teveel aan die knopkes ineens draaien hé.
En niet bij iedere beweging uw huisgenoten onder schot nemen, dat schijnt sommige te irriteren en misschien kloppen ze de lens er dan wel af...Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
BE-Wommelgem
.: 20D & D700 :.
Comment
-
Ik heb ze. Geen open bruggen, geen staking, niets van dit alles.(helaas vannacht niet zo goed geslapen, maar da's niet zo erg). We kregen zelfs een bakske koffie ....
De foto's lijken inderdaad wat fletser, maar dat ben ik gewoon bij iedere vorige nieuwe camera. De laatste tijd fotografeerde ik bijna alles met Polarisatiefilter erop,en die heb ik nu nog niet gebruikt. Gaandeweg leer je welke instellingen wat beter bij je passen. Eerste indruk is geweldig. Ieder schot is gewoon raak.
En mijn Sony 828 was al geen slechte camera hè....
Het ligt geweldig in de hand, mijn oude harnas kan nog worden gebruikt, t'is allemaal geweldig.
Alleen stillekes een foto nemen is er niet bij....
Allen bedankt voor de morele steun en ik ga nu weer verder genieten..
Comment
Comment